A vezető aukciós portál digitális ügynöksége, a Neo Interactive menedzselte a Cluso által kiötlött „Megcsal a férjem” kampány online megjelenését. A jelenlétben kiemelt szerepe volt a szakzsargonban social média marketingnek (SMM) nevezett tevékenységnek, amely…
Úgy látszik, hogy nagyon termékeny vagyok a tegnapi Webshop Tuning konferencia után. Sajnos sok infó hangzott el tegnap anélkül, hogy valamilyen konkrétumot is kaptunk volna. Így az egyik legnagyobb dilemmának nekem kell utánanéznem :)Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!…
A négy legjobb magyar konyhai webáruházban találtunk avokádó szeletelőt, cseresznyemagozót, BBQ szettett és rénszarvas formájú palacsintasütőt is, de a legjobb mégis az, hogy lett egy kreatív forrásunk a karácsonyi ajándékötletekhez.Forrás: VelvetSzerző: Homoki Róza"A…
A mobilmarketinges kampányok adatainak integrálása – az egyéni látogatók számától a konverziós rátáig – nem kis fejtörést okoz a marketingeseknek, amikor megpróbálják meghatározni a megtérülést.Forrás: Marketing MorzsákSzerző: Forgács Mariann"Ezt állítja a…
Az internetezők 38 százaléka látogat legalább alkalmanként szépségápolással foglalkozó honlapokat Németországban, a nőknek pedig az 58 százaléka.Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldalaSzerző: Sárközy Ildikó FMCG…
Elkészült a legfrissebb statisztika az EU-tagországok netelérési mutatóiról.Forrás: ITcaféSzerző: Ifj. Zettner Tamás"Az Európai Unió 27 tagállamában a háztartások 65 százaléka rendelkezett interneteléréssel az idei első negyedévében, ez 5 százalékos növekedést jelent…
A nagy lapkiadó cégek végre megmozdultak, és cselekednek is amellett hogy a Google-t fenyegetik bojkottal, és közben szomorúan nézik, hogyan viszi el az internet az olvasótáborukat és a bevételüket. Az öt legnagyobb amerikai lapkiadó közös webes újságbolttal hódítaná vissza a…
Az idei karácsony és a következő évek egyik új slágertermékei a digitális könyvolvasók, az e-bookok, amelyek különleges kijelzőjüknek köszönhetően kényelmesen olvashatók, egyszerre sok digitális könyv vagy dokumentum tárolására képesek, és kis méretüknek köszönhetően…
Visszaesett a könyvpiac, a forgalom mellett az újonnan kiadott könyvek száma is csökken, míg az online könyvértékesítés még mindig jól teljesít – derül ki a Világgazdaság cikkéből.Forrás: Kreatív.Online"A könyvpiac éves forgalma a piaci szereplők szerint elmarad az…
A Google a kiadók nyomására változtat az újságcikkek közzétételén. A jövőben korlátozzák a szabadon hozzáférhető írások számát a fizetős tartalmak esetében.Forrás: Világgazdaság Online"A keresőóriás bejelentette, hogy a megállapodás értelmében a médiumok…
Az olasz napilap, a La Stampa elsőként lépett az itáliai médiapiacon, hiszen alighogy az Amazon piacra dobta első e-olvasóját, a Kindle-t 2007 karácsonyán, a torinói székhelyű lap komoly projektbe kezdett.Forrás: Világgazdaság"Az eredmény ez év tavaszán látott napvilágot:…
Vajon a jó minőségű ingyen szexfilmek elveszik-e a piacot a prémium tévé-előfizetésektől? Vajon a video-on-demand képes-e megtartani az erotikát egy gombnyomásra maguk előtt látni akarók figyelmét, vagy az internet végérvényesen elhódítja az érdeklődőket? A HWSW a T-Home, az…
Te is úgy gondolod, hogy az nem lehet, hogy ennyi látogató, csak úgy vásárlás nélkül kimenjen a boltodból?Forrás: Webkirakat-rendező. Marketing tippek és ötletek web-kereskedőknekSzerző: Kis Zsuzsanna"Jól gondolod, mert 4 potenciális vásárlóból 3 úgy megy el, hogy…
Az elmúlt időszakban nagyon sokan kerestek meg minket akik szerettek volna webáruházat készíteni, mert látnak benne fantáziát, viszont nem nagyon volt ötletük arra vonatkozón, hogy mit áruljanak benne! Sokszor tőlünk kérdezték, hogy van-e valami jó ötletünk erre vonatkozóan, és…
„Nem fogod elhinni, de az emberek a neten is mindent megvesznek, főleg, ha a gyerekükről van szó” – mondta egy volt kollégám azon a rendezvényen, ahol a legjobb hazai internetes kereskedőket díjazták.Forrás: Világgazdaság OnlineSzerző: Sági Gyöngyi"Egy éve…
Online vásárolt már az internetezők 67 százaléka, 2,1 millió fő. Rendszeresen vásárol online 42 százalék, 1,3 millió internetező. Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldalaSzerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing…