Internetezők online vásárlása
2010. január 07. írta: vecseilaszlo

Internetezők online vásárlása

Online vásárolt már az internetezők 67 százaléka, 2,1 millió fő. Rendszeresen vásárol online 42 százalék, 1,3 millió internetező.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"Az online vásárlók demográfiája:

  • férfiak 55 százalék,
     
  • 18-29 évesek 40 százalék,
     
  • Budapesten élők 30 százalék


A könyv a leggyakrabban vásárolt termék, az internetezők 17 százaléka rendel online könyvet.

Az üdülésre, szállásra költik a legtöbbet az internetezők, átlagosan 95 ezer forintot 2008-ban. Üdülést, szállást a netezők 9 százaléka foglalt.

A repülőjegy esetén az online foglalás utolérte az offline vásárlást. Repülőjegyet a netezők 10 százaléka vásárolt és az 50 százalékuk foglalta le repülőjegyét online 2008-ban.

Az internetezők 40 százaléka határozott céllal keres fel online boltokat. 60 százalék nézelődés, keresgélés céljából.

Az online vásárlás előnyei az online vásárlók számára:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr171652085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása