A marketingesek rémálmát válthatja valóra az Európai Unió bő fél év múlva életbe lépő új adatvédelmi rendelete, ha a cégek nem készülnek föl idejében az előírásokra.
Forrás: Népszava
"A kezdeti komoly aggodalmak ugyan elcsitulni látszanak az európai általános adatvédelmi rendelet (GDPR, General Data Protection Regulation) körül, a magyar kis- és középvállalkozásokat – főként a kisebb webáruházakat - azonban komoly kihívások elé állíthatják a változások.
A 2018. május 25-től életbe lépő új szabályozás célja a személyes adatok és a magánszféra védelmének biztosítása, és hatálya kiterjed minden, az unió területén működő cégre és vállalkozásra. Új, az egész EU-ban egységes, szigorú követelményeket ír elő a személyes adatok – név, lakcím, egészségügyi adatok, jövedelem, vallási, politikai nézet, nemzeti hovatartozás, kulturális profil, helymeghatározás – kezelésére és tárolására.
A magyar infotörvény ugyanakkor eddig is a legszigorúbbak közé tartozott az unióban, így a GDPR valójában drasztikus változásokat nem hoz: aki az eddigi szabályozást betartotta, annak nem fog különösebb gondot okozni – mondja Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda partnere. – A problémát inkább az jelenti, hogy" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!