Könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem (online kereskedelem, elektronikus kereskedelem, eBusiness) témakörökben
2009. január 01. írta: vecseilaszlo

Könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem (online kereskedelem, elektronikus kereskedelem, eBusiness) témakörökben

Mivel nemcsak online információk érhetők el, ezért arra gondoltam, hogy készítek egy gyűjteményt könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem (online kereskedelem, elektronikus kereskedelem, eBusiness) témakörökben - a teljesség igénye nélkül.
Ha valami kimaradt volna, kérlek írd meg nekem. Előre is köszi.

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS
olvasódhoz

 

Legutolsó frissítés: 2013. január 28.

13 proven strategies to boost your website conversion rate (ebook)
(13 bevált és egyszerű online stratégia a konverziós ráta növelésére)
Many companies believe that in order to generate more leads from their website, they must invest more in expensive SEO and PPC. This isn't true. There is a better (and less expensive) way to generate leads – by improving your conversion rate.
Improving conversion isn't hard. Infusionsoft has created a guide with 13 easy strategies (from high-level strategies to nitty-gritty details) that will boost your conversion rate. The best part is, you don't need to be an expert in online marketing to implement them.

A Facebook kora - Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz
Clara Shih
Kiskapu kiadó, 2011, 504 oldal, 150x215mm.
Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal.
Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert.
A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére... 

Affiliate Marketing kézikönyv (ebook)
Netsys Kft., p.52.,
Az interneten milliók vesznek részt az affiliate marketing üzletben, vállalkozások százezrei indítanak partnerprogramokat. Az utóbbi néhány évben az affiliate marketing vált az egyik legnépszerűbb online kereskedési formává. Könnyen elindítható, könnyen működtethető és
akik ismerik a titkait, azok könnyen keresnek sok pénzt vele. Az affiliate marketing (partnerprogram) Magyarországon is egyre népszerűbb. Eddig a megfelelő információk hiánya gátolta a gyorsabb elterjedését.

A Google-modell - A menedzsment forradalma (könyv)
Bernard GIRARD
Typotex Kiadó, 248 oldal, B/5
"Stanfordból jöttek, mesterségük címere matematikus, informatikus. Sergey Brin és Larry Page persze Kaliforniában maradt, és céget alapított egy algoritmusra. Az algoritmust Larryról Page Ranknek nevezték el (és az internetes oldalak rangját jelenti), a céget pedig Google-nak, ami egy jó nagy szám neve, azé, amelyben az 1 után 100 nulla áll. Hogy nemcsak a nagymennyiségű adatban való keresést oldották meg hatékonyan, hogy innovatív megoldásaiknak még mi magyar egyszerű internetezők is folyamatos haszonélvezői vagyunk, az rendben van, de a pénzkeresés is nagyléptékben sikerült nekik. Ám erről inkább pletykák, mintsem korrekt elemzések szólnak.

A Google vállalatvezetési gyakorlatát ez a könyv a világon elsőként tárja fel. Hatását mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az amerikai kiadást az Amazon olvasói egyöntetűen csillagos ötösre értékelték. Összefoglalót kapunk azokról a szokatlan, forradalmian újnak tekinthető aspektusokról, ahogy a céget alapították, ahogy a gyors vállalatfejlődést kezelték és kezelik, ahogy a pénzügyi válságra reagáltak. Új típusú munkaszervezés, új munkaerő-toborzás, új marketingeszközök az alapjai az új technológiának, amelyben a közönség, az internetezők kritikája, a nyitottság és az önkontroll egyképp szerepet játszik. A 20. század vállalatvezetési mintáját a Ford T-modelljének futószalagon való gyártása forradalmasította. A 21. század életképes vállalatainak pedig nem árt alaposan szemügyre venni a Google-modellt."

Az e-üzlet (könyv)
Kalakota, Ravi – Robinson, Marcia
Fordította: Gyárfás Vera
Információs társadalom Atól Zig sorozat
Typotex, 550 oldal, B/5, kötve
"Az e-üzlet és az e-kereskedelem nem egyszerűen árucikkek adásvétele a világhálón. Az elektronikus kereskedelemre való áttérés mérföldkő a cégek életében, a versenyképesség, sőt az életben maradás feltétele. A Ipari Kor régi gazdasági szabályai már nem megfelelőek, nem elegendőek; az új korban, az üzleti hálózatok korában új szabályokra van szükség, újfajta szervezői képességekre és elsősorban a cégek szerkezeti átalakítására. Könyvünk lépésről lépésre mutatja be, hogyan válasszuk ki a legjobb stratégiát, hogyan hajtsuk végre egyes elemeit, hogyan jussunk túl a buktatókon és legyünk sikeresek. Felvázolja a hálózat kialakításának lépcsőfokait, a szerkezeti átalakítás fő problémáit, s nagy hangsúlyt fektet a kritikus pontokra. Megszólítja a gazdaság számos résztvevőjét: a felső vezetőket, a stratégiai vezetőket, a tanácsadókat, az informatikai vezetőket, emellett a vállalkozókat és a közgazdaságtant hallgató diákokat is. Gyakorlati tanácsaival, részletes esettanulmányaival nagyszerű útmutató és nélkülözhetetlen társ az üzleti vállalkozások következő generációjának kialakításában."

Az új gazdaság útikönyve: Az elektronikus kereskedelem (könyv)
Mojzes Imre - Talyigás Judit
Műszaki Egyetem, 2006, p.240, A/4 méret
Az elektronikus kereskedelem, az elektronikus gazdaság egyik legdinamikusabban fejlődő területe. Ez technikai, technológiai megoldásaira, az egyre újabb szakterületeken történő megjelenésére, valamint az alkalmazható üzletpolitikákra is igaz. Jelen könyv az e-kereskedelem helyét, szerepét, típusait és lehetőségeit kívánja bemutatni, a hazai és nemzetközi tendenciákon, a konkrét műszaki megoldásokon és lehetőségeken, valamint az üzleti megfontolásokon, jogi vonatkozásokon keresztül. A könyv alapgondolata, hogy az
e-kereskedelem ma már gazdasági, társadalmi életünk szerves részévé vált, így a folyamatok megértése és megismerése mellett fontos átlátni az érdekviszonyokat, amelyek a folyamatokat mozgatják, mind a beruházók, mind a szolgáltatók és alkalmazók esetében. A könyv hasznos ismereteket tartalmaz az egyetemi oktatásban részt vevők és az e-kereskedelmet alkalmazók részére, illetve az e területen fejleszteni kívánó szervezetek közép- és felsővezetői számára, döntéseik megalapozásához.

B2B webáruház útmutató (füzet)
Webshop Experts, Webshop Experts füzetek, p.12.,
Számos "marketinges" megközelítés érvényét veszíti, ha nem a fogyasztóknak, hanem viszonteladóknak, vagy egyéb cégeknek árulunk, ezzel szemben jópár egyéb szempontnak érdemes megfelelnünk. Mit csináljunk ilyenkor máshogy? Hová tolódik a hangsúly egy B2B áruházban, és a gyakorlatban ez milyen változásokkal jár együtt? Bemutatjuk a legjobb B2B áruházak tanulságait. 

Bizalomépítés és visszatérő vevők szerzése - A hosszú távú sikeresség és az exponenciálisan növekvő árbevétel titkai (könyv)
Webshop Experts, Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai 6. rész, p.52.,
Bizalomépítés a gyakorlatban; Visszatérő vevők szerzésének feltételei; Vásárlási élmény növelése; Eszközök az újbóli vásárlás ösztönzésére.

Blogvilág, egy műfaj születése (könyv)
Bőgel György - Dobó Mátyás - Szekfű Balázs - Pintér Róbert - Damjanovich Nebojsa - Szántó Balázs - Pécsi Ferenc
HVG KIADÓI ZRT., 2006, p.410.,
Ez a könyv - a HVG Könyvek kötete a blogról - nem blogkönyv vagy bloggerkönyv, hanem több hozzáértő ember közös gondolkodása egy nagyon friss tartalom- és hírközvetítő műfajról, amelynek információtechnikai vonatkozásain túl kihatásai vannak a gazdasági életre és személyes infokultúránkra egyaránt. Ezeket a hatásokat - bár a műfaj még nagyon fiatal - máris érdemes elemezni: ezt teszik a könyvünk első részét kitevő tanulmányok. A kötet második részeként közölt blogrészlet, Bőgel György IT-lábjegyzetének kivonata jól illusztrálja a forrásban levő, sokszoros irányultságú blogműfajt - s közben érdekes olvasmányanyagot is nyújt az információgazdaság újszerű témáiban.

Cégvezetés és marketing az e-korban - Kis és középvállalkozások újratöltve!
Szerkesztő: Dr. Bíró Péter
285 oldal, Kiadó: T.bálint Kiadó, Törökbálint, 2011.
Sokan hiszik, hogy az e-kor nem más, mint hogy jobb, új eszközökkel dolgozhatunk. Ez igaz, de a legfontosabb különbség bennünk van! Az új eszközökhöz nekünk is változni kell. Másképp vezetni, vezetés közben másképp gondolkodni, gondolatainkban gyorsabban dönteni. Az új eszközök más képességu és nagyobb tudású alkalmazót is igényelnek. A könyv tartalma >>


Célzott online reklám - keresőmarketing a gyakorlatban
(könyv)
Berény Konrád - Kálmán Tamás - Kővári Tamás
MKM COMPUTER NETWORK KFT., 2007, p.178.
Internetes hirdetésre évről évre egyre többet költenek a világban. Ennek jelentős részét - az USA-ban például a felét, a szomszédos Ausztriában pedig 30 százalékát - ma már pay per click (PPC) reklámra, vagyis fizetett keresőhirdetésre fordítják.
Célzott online reklám - keresőmarketing a gyakorlatban című könyvünk gyakorlati szemszögből mutatja be ezt a hazánkban is egyre népszerűbb hirdetési módot. Segítségével így Ön nemcsak magát a reklámformát ismerheti meg alaposan, de hatékony PPC kampányokat is indíthat.
Könyvünket elsősorban reklám- és marketingszakembereknek, valamint a téma iránt érdeklődő vállalati döntéshozóknak szántuk. Különösen hasznos olvasmány lehet a kisvállalatok munkatársai számára, akik havonta legfeljebb néhány tíz- vagy százezer forintos reklámbüdzséből gazdálkodhatnak. Ők a célzott PPC reklámnál keresve sem találhatnak hatékonyabb marketingeszközt.

Design és használhatóság - Hogyan járul hozzá egy hatékony design a nagyobb árbevételhez, avagy hogyan legyen a webáruház egyszerre professzionális és vevőbarát? (könyv)
Webshop Experts, Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai 2. rész, p.58.,
A webáruházak szerkezete; Weboldal elemek és megfelelő kialakításuk; A hatékony webáruház design; A használhatóság és szempontjai.  

Digitális gazdaság - az e-kereskedelem marketinges szemmel (könyv)
dr. Eszes István
Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012
1. Digitális gazdaság - 2. Elektronikus kereskedelem - 3. Kik a vásárlóink, és hogyan ismerjük meg őket? - 4. Az online vásárló megnyerése és meggyőzése - 5. Új trendek az online üzleti életben - 6. Az e-kereskedelem infrastrukturális háttere
Részletes tartalomjegyzék. Kapcsolódó cikk: Az e-kereskedelem marketinges szemmel!

Digitális Sikertörténetek
DUNDER Krisztián
Megjelenés: 2011. november, p. 208
az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyv, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel internetes szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról – mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették.

Digitális Sikertörténetek 2.
DUNDER Krisztián
Megjelenés: 2012. november, p. 186
"Ezúttal hat vállalkozás vezetői válaszolnak Dunder Krisztán kérdéseire, s a névsorból jól látható, hogy elsősorban az e-kereskedelem az, ami igazán sikersztorivá vált Magyarországon, hiszen az Extreme Digital (Várkonyi Balázs), a G'Roby (Nagy Sándor) , a Shopline (Márffy György és Starcz Ákos), a Bónusz Brigád (Heller Gábor és Kaprinay Zoltán) és a Szallas.hu (Dorcsinecz József és Varga Zoltán) alapítói, vezetői nyilatkoznak, egy tartalomszolgáltatót találunk csak a sorban, a PORT.hu-t, Veszelovszki Zsolt személyében."

E-book kalauz - Az elektronikus könyv kisenciklopédiája (könyv)
Dr. Kerekes Pál
Kossuth Könyvkiadó, 2011, p. 200., 140 x 195 mm
Elektronikus könyv avagy e-book, reader, Kindle, DRM, epub, iPad – néhány furcsa, új kifejezés jött divatba és terjed a könyvbarátok beszélgetéseiben. A hiányos és félinformációk tengerében akadnak, akik máris temetik a hagyományos könyvet. Nincs ok az aggodalomra: itt az első tömör és közérthető összefoglaló, amelynek segítségével Ön villámgyorsan „képbe kerülhet” és hozzászólhat. 
Bővebb információk a könyvről: E-könyv a négyzeten, avagy “e-book kalauz” az e-book-okról, illetve Tanácsok e-könyv vásárláshoz 

e-Business stratégia vállalalti felsővezetőknek
Kápolnai András - Nemeslaki András - Pataki Róbert
Aula Kiadó, 166 oldal, 2003.
Az e-business az elmúlt időszakban sok fejtörést okozott a vállalatvezetőknek. Gyakran kérdezik, milyen hatással van az e-business a vállalatukra, hogyan fordíthatnák ezeket a jelenségeket vállalatuk hasznára.
"...Magam sokat tanultam e könyvből. ...konkrét szövege kiemeli a napjainkban örvendetesen nagy számban megjelenő üzleti szakkönyvek sorából. A vonatkozó szakirodalom ha nem is teljes, de jelentős részének ismeretében meg merem kockáztatni, hogy a könyv nemzetközi szinten is az élvonalhoz tartozik." Chikán Attila

E-kereskedelem a gyakorlatban - Útmutató webáruház tulajdonosoknak a hatékonyabb internetes értékesítéshez (füzet)
Webshop Experts, Webshop Experts füzetek, 2009., p.12., 2. kiadás
20 oldalas nyomtatott tanulmányunkban végigvesszük a webáruházak működésének és működtetésének gyakorlati oldalát. Milyen lépésekből áll a vevőszerzés, hogyan vonzhatunk látogatókat a webáruházunkra, hogyan tartsuk meg őket, stb. Kötelező anyag egy webáruház tulajdonosnak! 

E-kereskedj okosan - Praktikus útmutató webáruház üzemeltetőknek
Tóth Mihály
Kiadási év: 2011.
Terjedelem: 134 oldal
Méret: 145x210
ISBN 978-963-08-0864-4
Tartalom:
Az e-ekereskedelem alapjai | e-kereskedelmi stratégia tervezés | az internetes értékesítési folyamat | vágykeltés és bizalomépítés | online marketing és webanalitika | értékesítési konverzió | webáriház márkaépítés és PR | webáruház tervezés és ergonómia | a webáruház indítás jogi feltételei | ügyífélszolgálat és üzemeltetés | webáruház tervezés munkafüzet.

E-mail marketing - Online marketing alapoktól a felsőfokig 1. rész (könyv)
Damjanovich  Nebojsa
Bagolyvár Könyvkiadó, 2003, p.102.
A könyv  elsősorban azoknak a marketingkommunikációs szakembereknek szól, akik valamilyen szinten már használják a tömeges elektronikus levelezést különböző akciók kivitelezésére, de a könyv első része az alapokkal is foglalkozik. A könyv célja, hogy az olvasó elemző- és cselekvőképességét fejlessze, továbbá egyértelmű utat mutasson a különböző megoldásokhoz, és hatékonyabbá tegye őket a marketing kommunikációs területén. A könyvből megismerhetik az e-mail marketing nemzetközi szakmai tendenciáit , hazai cégek tapasztalatait, illetve közérthető nyelven a megoldási módszereket. Soha, egyik kiadványban sem volt ennyi példa, tipp, technika és elemzés, ami ezt a területet illeti.

Felhasználók, nem vevők - Akik meghatározzák vállalatunk sikerét (könyv)
Aaron Shapiro
HVG Könyvek, kiadási év: 2012, p. 328
"Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók – akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak."

Google AdWords mesterfogások - Nyereséges hirdetések lépésről lépésre (eBook)
Fehér Márton - Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia, p. ~80.,
Szakíts a pénzrabló hatékonytalan hirdetéseiddel és csatlakozz ahhoz az elithez, akik rendkívül nyereséges, konkurenciagyilkos hirdetéseikkel kihasználják a Google AdWordsben rejlő fantasztikus lehetőségeket.

Győzd meg a látogatóid! Ne rágd a ceruzád - Az ellenállhatatlan webszövegek titkai (eBook)
Fehér Márton - Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia,
A szövegírás nem egyszerű műfaj, sokszor mi magunk is rágtuk a ceruzánk végét, főleg mikor a weboldalunkat létrehoztuk, alakítgattuk. Aztán a legtöbb gondolatunkat a “Hogyan is lehet hatékonyan szöveget írni az Internetre?” kérdésre összeszedtük, és ez lett az eredménye.

Hogyan láss látogatód veséjébe? Teljesjörű segítség a webanalitikában: Google Analytics lépésről lépésre (eBook)
Fehér Márton - Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia, p. ~70.,
Gondoltad volna, hogy a Google Analytics felhasználóknak csupán az 5-10%-a használja ki azokat a mérési lehetőségeket, amelyek valóban elősegítik a sikeres online jelenlétet?
Ha nem használod ki azokat a funkciókat, amik a Google Analyticset kiemelték a mezei webstatisztikák közül, akkor nyugodtan visszatérhetsz a régi látogatottság számlálódhoz, a végeredmény ugyanaz lesz.

Hosszú farok - a végtelen választék átírja az üzlet szabályait (könyv)
Chris Anderson
HVG KIADÓI ZRT., 2006, p.266., B/5
"Az internetes hosszúfarok-jelenség a televízió 50 évvel ezelőtti elterjedése óta a legnagyobb változást hozza a média számára. Chris Anderson mesteri módon mutatja be a görbe csúcsán túl húzódó területet és jelentőségét. Mindenkinek ajánlom, akit érdekel a média - sőt akit érdekel a társadalmunk, és az, hogy merre tart." Rob Glaser, a RealNetworks vezérígazgatója
"A technológia és az internet összezsugorítja a világot és összeköti egymással a részeit. A Hosszú farok az első olyan könyv, amely pontos magyarázattal szolgál arról, miért rejlik nagy üzleti lehetőség a piaci rések elérésében." Terry Semef, a Yahoo! vezérigazgatója
"Anderson lenyűgözően térképezi fel a digitális technológiák hatására létrejött világ különleges és lényeges vonásait. Nem gazdaságról, hanem gazdaságokról van itt szó. Az ésszerű szabályalkotás és a sikeres üzlet kulcsa egyaránt ezen gazdaságok működésének megértésében rejlik. Az összes többi gazdasági könyvet elfelejthetjük: ez a kötet mindazt tartalmazza, amire szükségünk lehet." Lawrence Lessig, jogászprofesszor, Stanford Jogi Egyetem.

Implementing E-Commerce Strategies: A Guide to Corporate Success after the Dot.Com Bust (eBook)
Marc J. Epstein
Praeger, 2004, p.210. + X. tábla,
With the growth of the Internet, corporations have struggled with the determination of the appropriate level of investment in the new technology. CEOs faced the quandary of whether to fully commit or wait and watch. Academics devoted effort to determining ways to formulate e-commerce strategies. But, little research has focused on how to choose among alternative strategies or how to execute an e-commerce strategy.
This book relies on extensive analysis of academic and managerial research, along with a review of company successes and failures during the foundation and short history of e-commerce. It provides industry and company cases and specific recommendations for actions that managers can take to improve e-commerce success. It provides a framework for measuring the benefits and costs of potential e-commerce investments that can aid in deciding how much to invest and how to achieve the greatest potential payoffs. It places e-commerce in a value creation frame, so that corporate and business unit managers can more effectively evaluate the possibilities and trade-offs. The author hopes that lessons learned can guide managers to effectively formulate, evaluate, and implement an e-commerce strategy.

Ingyen! A radikális árképzés jövője (könyv)
Chris Anderson
HVG KIADÓI ZRT., 2009, p.368.,
Chris Anderson forradalmian új szemléletű könyvében, a Hosszú farokban megmutatta, hogy az on-line piacok hogyan hoznak létre piaci réseket, és hogyan változtatják meg a gazdasági viszonyokat. Az Ingyen! az üzleti világ jövőjét vetíti elénk. A szerző elméleti igényességgel, meggyőző példákon keresztül mutatja be, hogy az ingyenesség, ami eddig inkább csak marketingfogás volt, a jövőben radikális, új üzleti stratégia lesz, amely nélkül a cégek hosszú távon nem tudnak talpon maradni. A könyv rengeteg ötletet ad ahhoz, hogyan alakítsuk ki saját üzleti modellünket, amellyel kiszabadíthatjuk az ingyenesség profitot hozó szellemét a palackból.  

ISSUU: Marketing on Facebook - Best Practice Guide (ebook)
A Facebook "Best Practice Guide" címen nemrég publikált egy 14 oldalas kiadványt, amelynek célja, hogy a vállalati Facebook kommunikációban segítse, jó tanácsokkal lássa el a közösségi menedzsereket, marketingeseket. Bővebben >>

Kereskedők küzdőtere (füzet)
Webshop Experts, Webshop Experts füzetek, p.15.,
Mit csináljunk akkor, ha erős konkurenciával kell szembenéznünk? Megmutatjuk azokat a marketing-stratégiákat, melyeket igen hatékonyan tudnak alkalmazni a webáruházak a versenyből való kiemelkedésre. Bemutatunk több stratégiai irányvonalat, hogy szerintünk milyen lehetőségeink vannak komoly piaci versenyben, avagy hogyan lehetünk piacvezetők árelőny nélkül, hogyan emelkedjünk ki a versenytársak közül anélkül, hogy feláldoznánk a profitunkat? 

Keresőmarketing - Online marketing alapoktól a felsőfokig 2. rész (könyv)
Damjanovich Nebojsa
Bagolyvár Könyvkiadó, 2003, p.102.
A Startlap - a hazai keresők piacának egyik legprominensebb szereplőjeként - a felhasználók kiszolgálásán túl utat szeretne mutatni a keresők üzleti célú felhasználásához is, folyamatosan bizonyítva azok értékeit. Nebojsa könyve pont azokat a marketing döntéshozóat és döntés-előkészítőket látja el gyakorlati tanácsokkal, akik mindennapi munkájukban használják vagy terveznek használni online marketing eszközöket. Nekik őszintén ajánlom ezt a hiánypótló művet.A könyv célja nem a keresési lehetőségek, technikák és tippek bemutatása egy-egy keresőeszközben. Ez minden, a témával foglalkozó website feladata. Legegyszerűbben fogalmazva, a könyv segít jobban átlátni és megérteni a keresőmarketing fogalmát. Útmutatóként kell szolgálnia az olvasó mindennapi munkájában akkor is, ha a könyvet már elolvasta. Damjanovich Nebojsa Keresőmarketing című könyve az első hazai összefoglaló mű az online marketing immár itthon is feltörekvő  ágáról. Közérthetően mutatja be a keresőmarketing alapjait, így érdeklődőknek, webmestereknek, marketingeseknek egyaránt ajánlom "tudattágítóként".

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre (eBook)
Kungl István
Seotools, p.254.,
Eredményes keresőoptimalizálás azoknak, akik a legtöbb látogatót akarják kihozni az internetes keresőkből.
A Keresőoptimalizálás lépésről lépésre megmutatja, hogy mik azok a dolgok, melyekre figyelni kell a honlap készítésénél és milyen változtatásokat kell végrehajtani a már kész weboldalon annak érdekében, hogy a site mágnesként vonzza a látogatókat a keresőkből.
A könyv részletesen, példákkal illusztrálja a teendőket, melyeket nem csak kifejezetten a webmestereknek kell elvégezniük, hanem bizony gyakran a weboldal tulajdonosának.

Keresőoptimalizálás: minőségi látogató ingyen! Láthatósági mellény a weboldaladhoz (eBook)
Fehér Márton - Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia, p. ~100.,
A KutatóCentrum 2009-es felmérései is bizonyítják, hogy Magyarországon az emberek többsége információk keresésére, megoldások megtalálására használja az internetet, és ezt 97%-ban a Google  keresőmotorjának segítségével.
Ezért elengedhetetlen újragondolni az internetes megjelenésed! Te kihasználod a Google természetes találataiban rejlő lehetőségeket?

Különleges megoldások a világ legjobb áruházaitól (füzet)
Webshop Experts, Webshop Experts füzetek, p.15.,
Különleges, gyakorlati példákat mutatunk be, melyeket korábban már sikeresen alkalmaztak a világ nagy webáruházai, de melyeket nem láthatunk túl sok áruházban, mondhatni igazi "ínyencségek".

Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok (könyv)
Larry Weber
Fordító: Darnyik Judit
HVG Kiadói ZRT., 2008, 270 oldal
A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A You Tube, My Space, blogok és a közösségi portálok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. Ez a könyv közérthető példákon keresztül mutatja be, hogyan lehet a fogyasztói elkötelezettséget növelni, online közösségeket felépíteni és ezek segítségével maximalizáni profitunkat.

Meggyőzés - Hogyan ébresszünk vásárlóinkban emésztő vágyat termékeink iránt, és vegyük rá őket az azonnali vásárlásra.(könyv)
Webshop Experts, Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai 4. rész, p.84.,
A termék-oldalak és kialakításuk; A hatékony termékbemutatás; Tranzakciós érték növelése; Az ajánlat hatékonyságnövelő lehetőségei;

Nagy értékű vagy komplex termékek értékesítése (füzet)
Webshop Experts, Webshop Experts füzetek, p.15.,
Mit tegyünk, ha a látogatónak hosszú meggyőzés szükséges? Bizony sok olyan termékkör van, melynél nem működik a hagyományos "kosaras" webáruház megoldás, vagy nem abban a formában, amit megszokhattunk. Ilyenkor sem kell elfelejteni az Internetet, csak éppen más módon kell értékesítenünk...
Megismertetjük, hogy milyen lehetőségeink vannak, ha nagy értékű, komplex, vagy bármilyen egyéb okból hosszú meggyőzést igénylő termékeket értékesítünk.

Ne törd a fejem! Felhasználóbarát webdizájn (könyv)
Steve Krug
HVG KIADÓI ZRT., 2008, p.206.,
A webdizájn és a használhatóság ötvözése a legfontosabb és egyben legnehezebb kérdés egy új weboldal fejlesztésénél. Pedig minden honlap elsődleges célja, hogy a látogatók az összes releváns információt elolvasva minimális odafigyeléssel végigszörföljenek rajta. A könyvben felsorakoztatott összes tipp, technika és példa ennek az eszköztárát mutatja be szórakoztató módon. Ezt a kötetet néhány óra alatt át lehet nézni, viszont elolvasása után soha többet nem fogunk úgy tekinteni egy weboldalra, mint előtte. Köszönhető ez az ironikus, érdekfeszítő, ugyanakkor kezdők és profik számára egyaránt informatív stílusának. A szerző többek között felfedi a titkot, hogy valójában miért szeretnek az emberek egy honlapot, vagy hogy miként lehet a weboldalunk használható és akadálymentes, sőt arra az esetre is praktikus tanácsokkal szolgál, ha éppen le kell szerelnünk a főnök „nagyszerű" ötleteit. Ne csodálkozzunk, ha a könyv figyelmes áttanulmányozása után egészen más perspektívából tekintünk majd a webdizájnban rejlő lehetőségekre.

Online marketing (könyv)
Bányai Edit - Eszes István
Akadémiai Kiadó Zrt., 2002., p.176.
Az internet marketing alkalmazási lehetőségei iránt érdeklődő tanárok az utóbbi néhány esztendőben az ország több egyetemén és főiskoláján elkezdtek kifejleszteni és oktatni ilyen jellegű tárgyakat különböző elnevezések alatt (Internet marketing, Online marketing, Digitális üzleti ismeretek, stb). A felsőoktatásban oktatók szakmai rendezvényein visszatérő gondot jelentett, hogy hiányzik egy olyan magyar nyelvű szakkönyv, amely túllépve a szokásos, konkrét alkalmazásokat bemutató és leíró stíluson, összefoglalja és
rendszerezi ennek a most kialakulófélben lévő kutatási terület elméleti és módszertani kérdéséit, és eligazodást ad a témakör iránt érdeklődők számára.
Könyvünk megírásakor ennek az elvárásnak próbáltunk eleget tenni. Könyvünket elsősorban a gazdasági felsőoktatás hallgatói számára szánjuk, ugyanakkor úgy állítottuk össze a könyv ismeretanyagát, hogy az Internet alapú üzleti vállalkozások iránt érdeklődők, illetve vállalkozásukat most indítani szándékozók is hasznos tartalmi és gyakorlati segítséget találjanak. 

Online üzlet és marketing (könyv)
Bányai Edit - Novák Péter
Akadémiai kiadó, 2011., p.268, B5 méret
"Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra."

Szubjektív vélemény a könyvről:

Reklám és pszichológia a webkorszakban (könyv)
Sas István
Az online kommunikáció és a közösségi média újraírta a reklámokkal kapcsolatos szinte összes szabályt. Hogyan működnek a lélektani törvényszerűségek a fogyasztói hatalomátvétel idején?
400 oldal, közel 1000 illusztráció
Koak Kiadó, 2012

Rendelési folyamat - Miért veszíti el a legtöbb webáruház a vevők 60-70%-át az utolsó pillanatban, és hogyan kerülhetjük ezt el? (könyv)
Webshop Experts, Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai 5. rész, p.58.,

Ügyletek az interneten (egyetemi jegyzet)
Szerző: Avornicului Mihály
Lektor: Avornicului Constantin prof. univ. dr.
Ábel Kiadó (az egyik legnagyobb magyar tankönyvkiadó Romániában), 2010, P.244., B/5 méret
Tartalomjegyzék:
Számítógép hálózatok és az Internet | Elektronikus üzletvitel | Elektronikus kereskedelem | Elektronikus banki szolgáltatások | Tőzsde az Interneten | Elektronikus aláírás | Reklám az Interneten | Mobil kereskedelem | Elektronikus publikálás | Tartalomkezelő rendszerek

Választás-segítés - Hogyan segítsük a vásárlót a számára optimális termék megtalálásában, és adjunk el akár több tízezer terméket is hatékonyan? (könyv)
Webshop Experts, Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai 3. rész, p.104.,
A választás-segítés lehetőségei; Kategória oldalak és optimális kialakításuk; A keresők és működésük; A főoldal és kialakítása.

Vevőközpontú webáruház-szisztéma - A sikeres és hatékony webáruház üzemeltetésnek alapelvei (könyv)
Webshop Experts, Vevőmágnes webáruház - az internetes értékesítés mesterfogásai 1. rész, p.74.,
Az értékesítési folyamat lépései; A vevők típusai és megfelelő kezelésük; A webáruházak elemei; A tervezés folyamata; A konverziós ráta és elemzése;

Webanalitika könyvek (blogbejegyzés 4 webanalitikai könyvről)
Varga Péter (Longhand)
Justin Cutroni: Google Analytics (2010) <> Brian Clifton: Advanced Web Metrics with Google Analytics (2010) <> Avinash Kaushik: Web Analyics 2.0 <> Sebastian Tonkin, Caleb Whitmore, Justin Cutroni: Performance Marketing with Google Analytics

Webáruház marketing útmutató (füzet)
Webshop Experts, Webshop Experts füzetek, p.35.,
Marketing nélkül a legjobb webáruház is olyan, mint egy sportkocsi benzin nélkül. Bemutatjuk azokat a marketing eszközöket, melyeket megfelelően alkalmazva a siker szinte garantált! Ezen marketing eszközök webáruház-specifikus oldalát mutatjuk be: miért és hogyan érdemes őket alkalmazni webáruházunknál ahhoz, hogy a siker maximális legyen. Plusz ezen felül mutatunk még számos olyan különleges, és szinte ismeretlen marketing eszközt, melyeket egy webáruház rendkívül hatékonyan tud alkalmazni, és igen jól alkalmazhatók az egyéb, hagyományos marketing eszközök mellett.

Webergonómia: felhasználóbarát megoldások az interneten - Hogyan tedd hatékonnyá weboldalad? (eBook)
Fehér Márton - Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia, p. ~50.,
Egy honlap hús-vér embereknek szól.  A képernyők mögött emberek vannak, gondokkal, problémákkal, akik épp megoldásokat keresnek. Nálad. Kevés idejük van, és a Te weboldalad mellett még ezernyi más dologra figyelnek épp. Így kell megfogni a figyelmüket. Nem könnyű. Ilyenkor jogosan érzed azt hogy egy csomó munkát belefektettél a weboldalba, dolgoztál vele, fizettél is érte, és mégsem hozza az elvárt eredményt. Esetleg annak ellenére érzed ezt, hogy a cégben mindenki dicséri a weboldalt? Sőt a családban is vállveregetést kapsz? Ez jó. Csak egy baj van. Nem ők a vevőid.   

 

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
szakmai anyagok
 | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom |  Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr212067047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása