Ha már sikerült kiválasztanod a megfelelő chat szolgáltatót és kiképezted a tökéletes chat ügyintézőt is, ideje felállítani a szabályrendszert, ami alapján felajánlod látogatóidnak a chat lehetőséget.
Forrás: Medium
Szerző: Török-Pál Kata
"Mi a cél?
Általánosságban elmondható, hogy a cél megtalálni azokat a látogatókat, akik bár potenciális vásárlók, mégis hezitálnak. Hiszen a magabiztosan a céljuk felé haladó vásárlókat felesleges felugró ablakokkal irritálnunk, a megfelelő pillanatban érkező segítség viszont megelőzheti a lemorzsolódást.
A proaktív chat meghívás és a chat gomb kapcsolatát tekintve több megközelítés létezik:
Amennyiben spórolnod kell az ügyintézői erőforrással, érdemes első körben csak célzott chat meghívást küldeni a számodra értékes látogatóknak, és csak ezen kiválasztott látogatóknak megjeleníteni a chat gombot, de csak azt követően, ha az elsődleges meghívást elutasították.
Ha viszont elegendő erőforrásod van ahhoz, hogy minden érdeklődést kiszolgálj, akkor érdemes minél több látogató számára megjeleníteni a chat gombot, a proaktív chat meghívással pedig pluszban megcélozni a bizonytalankodókat.
Terméktől, vásárlói körtől, ügyfélszolgálati erőforrástól nagyban függ, hogy milyen szabályrendszer lesz a leghatékonyabb, azonban van néhány olyan pont, ahol mindenképpen érdemes megszólítani az ügyfeleket:
1. Hibaüzenetet generálók
Tapasztalataink alapján az egyik fő lemorzsolódási pont az online értékesítési folyamatok során a" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!