.
Forrás: BITPORT - informatika az üzlet nyelvén
Szerző: Tököli Gábor
"A fejlődő országokban élő fogyasztók jóval nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a digitális vásárlási csatornáknak, mint a fejlett világban élő társaik, mivel több lépcsőfok átugrásával rögtön a legutólsó trendeknek megfelelő eszközöket és formákat adaptálják – áll a Capgemini frissen közzétett felmérésében. A tanácsadó cég 16 országban összesen 16 ezer embert kérdezett meg fogyasztási szokásaival kapcsolatban, amiből persze az is kiderült, hogy az online vásárlók viselkedése egy adott régión belül sem egyforma.
Bolt nincs, internet van
A tanulmány hat kategóriába sorolta őket: léteznek" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!