Te is úgy gondolod, hogy az nem lehet, hogy ennyi látogató, csak úgy vásárlás nélkül kimenjen a boltodból?
Forrás: Webkirakat-rendező. Marketing tippek és ötletek web-kereskedőknek
Szerző: Kis Zsuzsanna
"Jól gondolod, mert 4 potenciális vásárlóból 3 úgy megy el, hogy telepakolt kosarat hagy maga után. A fizetés nélküli távozásnak lehet az a oka, hogy csak “összehasonlító” látogató volt. Azaz, azért ment hozzád, hogy összehasonlítsa az áraidat és a feltételeidet egy másik webáruházzal. Egy másik ok, hogy nem bízik még benned eléggé ahhoz, hogy a pénzét neked adja. Most ennek a bizalomhiánynak a kiküszöbölésével foglalkozunk egy kicsit.
Az alábbi módszerek nagy része nagyon könnyen megvalósítható és mindegyik abban segít, hogy a vásárlód kényelmesen és biztonságban érezze magát nálad.
1. Hangsúlyozd a visszavételi garanciád.
Ha nincs ilyen visszavételi garanciád, akkor itt az ideje, hogy találj ki egy ütőset. A Hangoskönyvek.hu Online Áruházban mi garantáljuk minden vásárlónknak, hogy visszavesszük a vásárolt hangoskönyveket ha a vevőnknek mégsem tetszik. Ezzel azonnal elhessegetjük azt az aggodalmat, hogy kidobja a pénzt ha nem jól választott. A garancia életbelépése óta senki nem hozta vissza a hangoskönyvet arra hivatkozva, hogy szeretne élni ezzel a garanciával. Azt nem ígérem, hogy nálad sem élnek a garanciával. De az biztos, hogy ha jó a terméked, nem állítasz róla olyat ami nem igaz, akkor elenyészően kevesen lesznek azok akik visszakérik a pénzüket. Viszont számottevően sokan azok, akik az erős garanciád miatt nálad vásárolnak és nem a konkurenciánál." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.