A mobilmarketinges kampányok adatainak integrálása – az egyéni látogatók számától a konverziós rátáig – nem kis fejtörést okoz a marketingeseknek, amikor megpróbálják meghatározni a megtérülést.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Ezt állítja a mobil elemzésekkel és fizetésekkel foglalkozó Bango, mely nemrégiben kutatást készített marketingesek körében a leginkább keresett mérőszámokról és értékelési módszerekről a mobilkampányok esetében.
A három legfontosabb mutatószám: az egyéni látogatók száma, akik ráklikkeltek a hirdetésre és a kampány érkezési oldalára jutottak, a kampányok konverziós rátája, és a kampány oldalán végzett tevékenység.
Anil Malhotra, a Bango marketinggel foglalkozó alelnöke elmondta: „Még sok mindent kell tenni ahhoz, hogy biztosítsuk a marketingeseket arról, hogy azok a számok, amiket kapnak, megbízhatóak. Továbbá, a márkákat és ügynökségeiket is edukálnunk kell, hogy tudják, miként lehet pontosan elemezni a mobilkampányok eredményeit.”
A Bango partnerei, köztük a Yodel Digital, az AKQA és az Inside Mobile is részt vett a kutatásban, mely azt is firtatta, hogy az ügyfelek mennyire bíznak azokban a számokban, melyeket mobilkampányaikból nyernek ki." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.