A mobilunk válhat a második pénztárcánkká, hirdeti a GKIeNET és a T-Mobile közös kutatása. A hurráoptimizmust azonban alaposan lehűtheti, hogy egyelőre alig van olyan szolgáltatás, amiért mobilunkon keresztül fizethetünk, ráadásul az ügyfeleket gyakorlatilag sehogy nem…
A magyar KKV-k az összes hazai vállalat 2,3%-át adják, de az alkalmazottak 42%-át foglalkoztatják, viszont 94%-uk internetezik. Csak szörfölnek vagy használják is?Forrás: Privát Bankár"Ugyan alig néhány éve annak, hogy a magyarországi kis- és középvállalkozások gazdasági…
A népszerű közösségi oldalak alapítói és befektetői találkoztak a University of Oxford Saïd Business School beszélgetésén, ahol elmondták, hogyan látják az egyes oldalak és az internet jövőjét. Van, aki az egész végét látja, van, aki szerint az emberiség új szintre lép,…
A Mozilla napokban közzétett pénzügyi jelentéséből kiderül, hogy az alapítványnak sikerült növelnie bevételét, ám a kiadásait is.Forrás: PrimOnlineSzerző: Genda Csongor Zoltán"Egyáltalán nem meglepő, hogy a tavalyi esztendőben befolyt 79 millió dollár legnagyobb része…
A magyarországi könyvpiacon tapasztalható stagnálás ellenére a Bookline.hu Nyrt. idén is dinamikusan növelte árbevételét az idei karácsonyi szezonban, a társaságnak december 19-re sikerült túlszárnyalni a teljes tavaly - akkor rekordnak számító - decemberi forgalmát. Az idei…
Korai lenne még temetni az e-mail marketinget, legalábbis ez a következtetés vonható le a KutatóCentrum felméréséből. Az aktív hazai netezők 90 százaléka elolvassa az érdekes e-mail reklámüzeneteket, négyötödük kedveli a netes nyereményjátékokat is.Forrás:…
Az NHH spamládája már a múlté, október óta csak hivatalos közigazgatási eljárással lehet spamet bejelenteni. A bürokrácia nehezíti a kéretlen levelek lefülelését, a Hatóság ennek ellenére bizakodó. A biztos eljárásért 2200 forintos illetéket kell leróni, remélhetőleg ez…
Az elmúlt 2 évben Magyarországon mintegy másfélszeresére nőtt az internetező nők száma, így ma már 1,6 millió nő internetezik legalább heti rendszerességgel. A világhálót korábban gyakran illették a „férfias” jelzővel, mivel használói körében a férfiak voltak…
Az előző bejegyzésben írtam már a Google Analytics hasznosságáról, most egy kicsit bővebben mutatom be az E-kereskedelmi modult, amely webáruház tulajdonosnak kifejezetten hasznos.Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben! Webáruház készítés, Webáruház fejlesztés, Webáruház…
Nos, mint tudjátok, szombaton, a showműsor ideje alatt üzemelt a Csirip.com, vagyis az RTL Klub közösségi blokkja. Az oldal a Turulcsiripet (twitek), a Szörcs.hu-t (keresések) és a Ustreamet (élő streamvideók) használta arra, hogy egy valóban élő, közösségi szolgáltatást…
Az újságírói pályát 1984-ben kezdtem egy megyei lap gyakornokaként, és bár klasszikus sajtómukát nagyjából hat éve nem végzek, a mai napig ezt a szakmát tekintem leginkább az identitásom részének. Több száz cikk, interjú, filmkritika, rengeteg rádiótudósítás és riport,…
Egy e-mail kampány sikerének feltétele, hogy tudjuk milyen interakcióra számíthatunk a címzettektől. Ezt viszont nehéz kideríteni.Forrás: Marketing MorzsákSzerző: Forgács Mariann"Milyen gyakran nézik meg a leveleiket? Mennyit látnak az általunk küldött e-mailből a…
Hírportálok látogatóinak száma 5 milliárd fő Németországban 2009. első kilenc hónapjában. A növekedés 33 százalék az előző év azonos időszakhoz viszonyítva. Piacvezető a Spiegel Online 21 százalék látogatási piacrészesedéssel, 977 millió látogatással.Forrás:…
A könyvpiacon a legtöbben abban reménykednek, hogy karácsonykor a válság közepette a relatíve olcsó könyvek felé fordulnak a vásárlók, és behozzák az idén tapasztalt forgalom-visszaesést. A nagy kaszálást leginkább a romantikus vámpírtörténetektől várják.Forrás:…
Egyre többet foglalkozunk mostanában azzal, hogy jó-e nekünk a Google, vagy púp a hátunkra? Szubjektív kommentek egy konferencia margójára.Forrás: PCWorld.üzletSzerző: Turcsán Tamás"Úgy látszik a Kereső Marketing Nap 2009 után is, hogy a Google-t nem nagyon lehet már…