Egyre többet foglalkozunk mostanában azzal, hogy jó-e nekünk a Google, vagy púp a hátunkra? Szubjektív kommentek egy konferencia margójára.
Forrás: PCWorld.üzlet
Szerző: Turcsán Tamás
"Úgy látszik a Kereső Marketing Nap 2009 után is, hogy a Google-t nem nagyon lehet már utolérni, megszorítani, sőt lassan megkerülni sem. A kereső kerekasztal kivételével, az összes előadásban arról hallhattunk, hogy miként tudunk megfelelni a kereső elvárásainak, miként cserkészhetünk be jobb pozíciókat a találati oldalakon. Milyen megoldások hozzák a legtöbb konverziót, hogyan optimalizáljunk a Google elvárásainak megfelelően. Mindezt úgy, hogy a keresővállalat az oldalak igazi értékelési szempontjait soha sem tette közzé. A kereső optimalizáló szakma tehát egy olyan szaktudást igényel, amihez nincsenek tankönyvek, a tananyag folyamatosan változik s már az alapok is csak a beavatottak számára sejthetők. A Google pedig úgy tűnik, hogy egyre inkább meghatározza az írott és íratlan szabályokat.
Ebben a feltételrendszerben persze nem kell csodálkozni, hogy egyre többen megkérdőjelezik, hogy szabad-e ekkora hatalmat hagyni a Google kezében. Mi is történne, ha a legnagyobb médiaszolgáltatók nem adnák a nevüket a kereső munkájához. Persze mindez csak feltételezés, hiszen" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.