Nos, mint tudjátok, szombaton, a showműsor ideje alatt üzemelt a Csirip.com, vagyis az RTL Klub közösségi blokkja. Az oldal a Turulcsiripet (twitek), a Szörcs.hu-t (keresések) és a Ustreamet (élő streamvideók) használta arra, hogy egy valóban élő, közösségi szolgáltatást biztosítson a netezőknek.
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Szerző: Hírbehozó
"Megkerestem Benedeket, a Turulcsirip mindenesét, hogy egy kicsit a számokról faggassam. Azt mondja, egy felhasználó egy látogatás során átlag 12 percig (!) nézte az oldalt. Volt, amikor egyszerre 15 ezren nézték a szájtot, ami élőben frissült.
A műsor és a webszájt hatására kb. 800 új felhasználó regisztrált, akik még aznap 9000 új csiripet írtak. Ők tehát azok, akiket kifejezetten a tehetségkutató showműsor hozott be az amúgy néhány ezer fős Twitter-közösségbe.
A Csirip.com-on amúgy több mint 30 ezer látogató fordult meg az este folyamán. Vagyis sokkal többen nézték szombat este a twiteket, mint ahányan egyáltalán twittereznek.
És a Ustreamen a közvetítés idején " ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.