Egy e-mail kampány sikerének feltétele, hogy tudjuk milyen interakcióra számíthatunk a címzettektől. Ezt viszont nehéz kideríteni.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann
"Milyen gyakran nézik meg a leveleiket? Mennyit látnak az általunk küldött e-mailből a címzettek mielőtt megnyitnák azt?
A nehéz kérdések megválaszolásában nyújthat segítséget az Iconix legutóbbi felmérése, ahol több ezer felhasználó e-mail aktivitását vizsgálták.
Bár a végleges eredmények csak az év végén várhatóak, a júliusi-augusztusi eredmények már nagy segítséget nyújthatnak az e-mail kampányok tervezésében.
A legtöbb marketingesnek elképzelése sincs arról, hogy a kiküldött e-mail hogyan illeszkedik a címzett levelezési szokásaiba. Vajon az üzenet előkelő helyen van egy lista élén, vagy elveszett a több száz bejövő üzenet között?
A tanulmányban szereplő felhasználók átlagosan 172 üzenetet kapnak hetente, 262 különböző feladótól, a vizsgált 3 hónapban. A beérkező levelek 27%-a került a “Személyes” mappába. Mivel a legtöbb levelezőrendszer" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.