Szakdolgozatbírálat: Damjanovich Nebojsa
2006. december 01. írta: vecseilaszlo

Szakdolgozatbírálat: Damjanovich Nebojsa

Damjanovich Nebojsa független online marketing tanácsadó szakdolgozat bírálata

SZAKDOLGOZAT BÍRÁLATA
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája

A jelölt neve: Vecsei László
A hallgató szak és szakiránya: Online marketing
A dolgozat címe: Versenytárselemzés az interneten
A bíráló neve és titulusa: Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner

A dolgozat minősítése: 0-59 pontig elégtelen (1), 60-69 pontig elégséges (2) , 70-79 pontig közepes (3), 80-89 pontig jó (4), 90 pont felett jeles (5)

Érdemjegy (betűvel és számmal): jeles (5)


A dolgozat szöveges értékelése

Hallgató neve: Vecsei László
A dolgozat címe: Versenytárselemzés az interneten

A dolgozat aktuális és érdekes témájú, a vezérfonala logikus és egyértelmű.
Szerkezeti egységek megfelelnek a követelményeknek, a magyarázatok és a bemutatott eszközök használata szintén. Egy olvasmányos, részletes és nagyon alapos szakmai anyagról van szó. Egy-egy szakmai pontatlanság kivételével (pl. Alexa.com használata a Magyar piacon) a dolgozat mély elemzései figyelemre méltók.

A hallgatónak meg van az elméleti megalapozottsága, és ezen felül használta legfrissebb online szakmai irodalmat is, ahogy nyomtatottat úgy az online irodalmat is.

A bemutatott kutatási módszerek megalapozottak. Az eredmények hasznosak az összefoglaló tartalmazza minden szükséges következtetést.

A dolgozat stílusa, nyelvezete, külalakja megfelel a szabványoknak.


Dátum: 2008. 09. 19.
Damjanovich Nebojsa sk.

 

Tartalom:
XII/1. rész: Előszó

XII/2. rész: Bevezetés - eCommerce: mennyi az az annyi?
                     Egy csipetnyi eKereskedelem

XII/3. rész: Magyarország: tegnap, ma, …

XII/4. rész: Ki vásárol itt online? A magyar eShopper profilja
                     New Economy – Marketing nélkül SEM működik

XII/5. rész: Magyar könyves eKereskedelem
                     Alexandra – Bookline - Libri

XII/6. rész: Az online könyvvásárlók

XII/7. rész: Versenytárselemzés – Ki, mit, hol, hogyan
                     Márkaismertség – kinek nagyobb
                            Iparági felmérések
                            Cégismertető
                            Termékportfólió

XII/8. rész: Versenytárselemzés – Ki, mit, hol, hogyan
                    Unique Visitors – isten hozta?
                             Alexa (alexa.com)
                             Google Trends
                             Webanalitika

XII/9. rész: Láthatóság a keresőkben – itt is, ott is
                    PageRank (PR)           
                    Keresőmarketing elemzés
                    Partner (Affiliate) Program

XII/10. rész: Online sajtófigyelés – kiről, mit?
                    Sajtószoba
                    Sajtókapcsolatok, sajtómegjelenések

XII/11. rész: Usability – felhasználóbarátkozás
                    Betöltés, méret
                    Megjelenés
                    Belső keresők
                    Hiba: 404 oldal
                    Navigáció, oldalstruktúra

XII/12. rész: Összefoglalás

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr47697486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása