Az Adwords tökéletes eszköz a szezonalitás "lekövetésére", az idényjellegű akciók támogatására. A karácsony még mindig a legjelentősebb szezon a kereskedelemben, de az év végi időszak gyakorlatilag minden iparágban fontos, mert a cégek inkább beszerzésekre költik a…
Személy szerint nagyon vártam az első Webáruházak Szövetsége találkozót. Nem mintha lenne webáruházam (LOL), azonban mint webáruház készítéssel és online marketinggel foglalkozó cég vezetője érdekel, hogy mi a piac igénye.Forrás: E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!…
A 15-25 éveseknek a 84 százaléka legalább havonta internetezik.Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldalaSzerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing TanácsadóA leggyakrabban használt internetes szolgáltatások; Az internet…
Nem engedélykérést, csak bejelentési kötelezettséget ír elő a jogszabály az e-kereskedők számára – hívja fel a figyelmet a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) sajtóközleményében, reagálva az Index.hu múlt heti cikke nyomán több helyen megjelent téves…
A címben szereplő mondat elhangozhat egy kisbolt eladó pultjánál, és amíg ezt egy 5 éves körüli gyereknek mondják, addig nem sokan kapják fel rá a fejüket. De mi van, ha egy banner mondja ugyanezt?Forrás: Adserver blog.huSzerző: Erőss Csaba"Itthon még nem igazán elterjedt…
Arnaud Le Lann, a Euroleads ügyvezetője, szerint mi magunk tesszük tönkre az e-mail marketinget. Hogyan jutottunk el idáig? Elégedettek lehetünk azzal, ha hatból egy címzett olvassa csupán el üzenetünket a legfontosabb európai direkt marketinges országokban?Forrás: Marketing…
Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon is a Facebook-on való hirdetések iránt.Forrás: Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség"A Klikkmánia már eddig is számos hirdetési rendszerben (Bing, Etarget, Sklik, Adfox, Netsprint, Yahoo, stb.) biztosított megjelenési lehetőséget,…
Tette fel magának a kérdést a Yahoo, és a cég munkatársai meg is válaszolták azt egy kimerítő és tanulságos jelentésben, melyből kiviláglik, hogy az innovatív megoldások felé billen a mérleg, ám ugyanakkor tiszteletben kell tartaniuk a marketingeseknek a hirdetés alapvető,…
Új kihívások a világhálón <> Jogi háttérForrás: FOME - Fogyasztővédők Magyarországi Egyesülete"Napjainkban az Internet valamennyi ember számára hozzáférhetővé válásával a szerződéskötések – így a fogyasztói szerződések megkötésének is – egyre…
Az internetet legalább havonta használók száma 3,9 millió fő 2009. I. félévben. Ez 52 százalékos penetráció és három százalékpontos növekedés félév alatt. A legalább hetente internetezők aránya 47 százalék.Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet…
Az internet jelenléte mára nálunk is radikálisan átalakította az irodalmat olvasók jelentős részének tájékozódási, vásárlási szokásait, sőt, átalakította a szöveghez való viszonyukat is. - Kőrösi Zoltán előadása a Debreceni Irodalmi Napokon.Forrás: Litera - Az irodalmi…
A Blizzard 11 millió regisztrált felhasználót tudhat magáénak a World of WarCraft kapcsán, ami a legsikeresebb MMO-vá teszi a sorozatot.Forrás: SG.hu - Informatika & Tudomány"Szerencsére a fejlesztők folyamatosan újítanak és finomítják a világot és ennek legújabb…
Kereskedelmi területen léptek megállapodásra a médiás cégek.Forrás: Médiainfo.hu - médiások médiája"2009 decemberétől kereskedelmi együttműködésre lép a Metropol és a CEMP (Central European Media & Publishing) Sales House. A partnerség a kis- és…
A Web 2.0 - informatikai szempontból – egy, már meglévő technológiákat egyesítő gyűjtőfogalom, a felhasználókra vetítve leginkább a Twitter, Facebook, Flickr típusú alkalmazások gyűjtőneve. Jelen cikkükben Eperjesi Tamás, a CNW Zrt. értékesítési igazgatója…
Tegnap és ma este rekordot döntött a magyar internet kifelé irányuló sávszélessége; mintegy 124 gigabites forgalmat bonyolított a BIX.Forrás: Technet.huSzerző: Nagy Balázs András"Második napja szökik rekordmagasságokba a BIX, azaz a budapesti internetkicserélő forgalma. A…
Ahogy fogyatkoznak az olvasók és szivárognak a nézők, itthon is egyre több kiadó és csatorna keresi őket nagy erőkkel az interneten. Megtalálják-e őket, tudnak-e keresni rajtuk, és veszélyeztetik-e ezzel a piacvezető online médiacégek hadállásait? A Kreatív magazin…