Tette fel magának a kérdést a Yahoo, és a cég munkatársai meg is válaszolták azt egy kimerítő és tanulságos jelentésben, melyből kiviláglik, hogy az innovatív megoldások felé billen a mérleg, ám ugyanakkor tiszteletben kell tartaniuk a marketingeseknek a hirdetés alapvető, klasszikus szabályait is.
Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda CSongor
"S mik is ezek a klasszikus törvények, amelyek szinte már örökérvényűnek tekinthetők?
A tolakodó magatartást nélkülöző, releváns, minőségi hirdetések a legkedveltebbek az internetezők körében. Ha egy weboldal üzemeltető kampányba kezd, akkor bannerei mindenképpen meg kell hogy feleljenek a fent említett három kulcsfontosságú kritériumnak.
És mik azok a formai sajátosságok, amelyeknek meg kell felelniük a bannereknek, hogy valóban elnyerjék a szörfölők tetszését?
A Yahoo átfogó európai felmérése azt mutatja, hogy az innovációban van a siker kulcsa, vagyis minél előremutatóbb egy reklám, annál nagyobb annak elfogadási aránya. Az uniós országok közül az olaszok és a britek mutatták a legnagyobb toleranciát az online hirdetések iránt. A tanulmányból kiderül, hogy az úgynevezett" ... >>
Jelenleg az egyik legsikeresebb online marketing hirdetési forma: Sidekick
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.