Az Adwords tökéletes eszköz a szezonalitás "lekövetésére", az idényjellegű akciók támogatására. A karácsony még mindig a legjelentősebb szezon a kereskedelemben, de az év végi időszak gyakorlatilag minden iparágban fontos, mert a cégek inkább beszerzésekre költik a profitot, minthogy leadózzák.
Forrás: AdWords blog - hasznos tippek és jótanácsok egy Google Hirdetési Szakértő tollából!
Szerző: Gál Kristóf
"Azt hiszem nem is kell különösebben magyaráznom, hogy mennyit számíthat, ha ilyenkor felkészülten és profi módon nyúl az Adwords hirdetéseihez, de ha eddig nem használta az Adwordsöt, akkor talán nincs még késő összehozni egy gyors karácsonyi kampányt (akár a "nulláról" sem)!
Utánanéztem, hogy milyen írások jelentek már meg a témában magyarul, és őszinte csodálkozásomra a témához leginkább illő legfrissebb cikk egy több, mint 3 éve íródott blog bejegyzés - amit anno én írtam: Karácsonyi keresőmarketing. :)
Az online marketing szemmel már igencsak réginek számító írás teljes egészében megállja a helyét ma is. Mivel már belecsúsztunk a decemberbe, ezért igazán mégis csak az egyik megállapítás hasznos jelen pillanatban:
"[...] A késői vásárló jellemzően halogatja a vásárlást, ezért időhiánnyal küzd, aminek következtében hiányosabb információk alapján, és más szempontok szerint dönt, mint a korai vásárló. Fontos számára, hogy minél hamarabb, még az ünnepek előtt hozzájusson az ajándékhoz, ezért hajlandó többet is fizetni adott esetben.
Ilyen kifejezések lehetnek a nyerők, mint pl.:" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.