Facebook hirdetés - hogyan hirdethetek a Facebook-on?
2009. december 15. írta: vecseilaszlo

Facebook hirdetés - hogyan hirdethetek a Facebook-on?

Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon is a Facebook-on való hirdetések iránt.

Forrás: Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség

"A Klikkmánia már eddig is számos hirdetési rendszerben (Bing, Etarget, Sklik, Adfox, Netsprint, Yahoo, stb.) biztosított megjelenési lehetőséget, nincs ez másképp a Facebook esetében sem.

Azon ügyfeleink számára, akik mérlegeik a Facebook kipróbálását, összefoglaltuk tapasztalatainkat az eddig futtatott kampányainkból:
 
Hogyan működik?
A többi PPC rendszerhez hasonlóan a Facebook-on is kattintás alapú az elszámolás. Vagyis a hirdető a Facebook-on is csak azok után az érdeklődők után fizet, akik meglátogatják a honlapját.

Az átlagos kattintási árak hasonló árszinten mozognak, mint  a Google Content vagy az Etarget hálózatban, vagyis 20-30 Ft közötti átlaggal érdemes számolni. Természetesen itt is van mód az optimalizálálsra, amely révén akár 13 Ft-ig is le lehet csökkenteni a klikkárakat.

Fontos, hogy a Facebook hirdetés nem keresőhirdetés, vagyis nem keresési találati lapok mellett jelennek meg a hirdetések, hanem" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr281599169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása