Egyre nagyobb az érdeklődés Magyarországon is a Facebook-on való hirdetések iránt.
Forrás: Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
"A Klikkmánia már eddig is számos hirdetési rendszerben (Bing, Etarget, Sklik, Adfox, Netsprint, Yahoo, stb.) biztosított megjelenési lehetőséget, nincs ez másképp a Facebook esetében sem.
Azon ügyfeleink számára, akik mérlegeik a Facebook kipróbálását, összefoglaltuk tapasztalatainkat az eddig futtatott kampányainkból:
Hogyan működik?
A többi PPC rendszerhez hasonlóan a Facebook-on is kattintás alapú az elszámolás. Vagyis a hirdető a Facebook-on is csak azok után az érdeklődők után fizet, akik meglátogatják a honlapját.
Az átlagos kattintási árak hasonló árszinten mozognak, mint a Google Content vagy az Etarget hálózatban, vagyis 20-30 Ft közötti átlaggal érdemes számolni. Természetesen itt is van mód az optimalizálálsra, amely révén akár 13 Ft-ig is le lehet csökkenteni a klikkárakat.
Fontos, hogy a Facebook hirdetés nem keresőhirdetés, vagyis nem keresési találati lapok mellett jelennek meg a hirdetések, hanem" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.