A címben szereplő mondat elhangozhat egy kisbolt eladó pultjánál, és amíg ezt egy 5 éves körüli gyereknek mondják, addig nem sokan kapják fel rá a fejüket. De mi van, ha egy banner mondja ugyanezt?
Forrás: Adserver blog.hu
Szerző: Erőss Csaba
"Itthon még nem igazán elterjedt megoldás, hogy a bannerek az egér használaton kívül is bevonják a felhasználót a hirdetésbe, az meg főleg nem, hogy a webkameráját is aktivizálják. Ellenben külföldön már több példával is találkozhattunk, ahol ezt a megoldást alkalmazták.
Most az amerikai Burger King reklámozza így a Value menüjét, csak fel kell mutatnunk egy papírpénzt, és a reklám megmondja, hogy milyen hamburgert kaphatunk érte. Megfordítva a pénzt" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.