Gordon Brown a YouTubeonA brit miniszterelnök már a népszerű videomegosztó portálon is válaszol a felhasználók kérdéseire."Ezzel az embereknek is lehetőségük van arra, amire eddig csak a brit alsóházi politikusoknak volt. Ez egy izgalmas új kezdeményezés" - közölte…
GenerálisA "piaci nagyok" általában a reflektorfényben csinálnak mindent. Ha a Sanoma, Telekom-Origó, Index (Nobilis) vagy egy-két másik befektetői csoport csinál valamit, azonnal cikkek tucatjai jelennek meg, elemzik pro és kontra a lépéseket, és még a blogok egy része is…
Egyre gyakrabban ellenőrzik az online kommunikációtAz állami hivatalok növekvő mértékben figyelik az internetes kommunikációt - derült ki a BITKOM német szakmai szervezet anyagából.A BITKOM jelentése szerint tavaly több mint a háromszorosára emelkedett a lehallgatott online…
Képlopás elleni portálA Photopatrol nevű szolgáltatás létrehozói szerint a jövőben jelentősen megnehezítheti a fotókat, illusztrációkat lopók dolgát. A tulajdonjogot vízjellel tennék egyértelművé.Az új funkciókat mindazok a fényképészek, grafikusok, fotóügynökségek,…
Újabb merénylet az internet lényege ellen: Online reputation managementAz előző blogbejegyzés témájához kapcsolódik az a - véleményem szerint már-már felháborító, de legalábbis szomorú - hír, amelyről a Figyelő múlt csütörtöki számában számolt be.Az említett hetilapban…
A címkék visszavágnakForrás: E-kommersz blogA Buzzillions.com egy olyan innovatív webáruház, amely teljesen új alapokra helyezi azt, amit eddig a címkézésről, címkefelhőkről gondoltunk. Egy olyan termékajánló rendszerről van szó, amely a vásárlók véleményét kéri ki…
Hogyan értesse meg főnökével, hogy a keresőoptimalizálás tényleg fontos?Forrás: KKV Online-marketing BlogA témában nem jártas emberek gyakran nehezen értik meg, hogy egyáltalán mi az a keresőoptimalizálás, és mik a folyamat lényegi elemei. Sokszor beszélek panaszkodó…
Internet-hozzáférés: keleten a helyzet (majdnem) változatlan, vagy mégsem?Tavaly év végén már 1,8 millió honfitársunk fizetett elő internetre. Ez a szám persze önmagában nem lenne érdekes, ám ha figyelembe vesszük, hogy 2006 végén félmillióval kevesebben fizettek elő a netre,…
Kedvezményes online vásárlást kínál a MicrosoftForrás: Prim OnlineA Microsoft azt ígéri, hogy azok az internetes vásárlók, akik a vállalat Windows Live Search keresőjén keresztül megtalált termékekből vesznek valamit, visszakaphatnak majd egy bizonyos összeget a vételárból.A…
E-book lesz a százdolláros laptopbólAz XO következő verziója lényegében egy félbehajtott érintőképernyő lesz, és mindössze 75 dollárba kerül majd – 2010-ben.Igazán még be sem indult a Laptopot Minden Gyermeknek (OLPC) alapítvány többször halálra ítélt százdolláros…
Bizalomépítés felsőfokonForrás: E-kommersz blogA kedvenc webshopom manapság a Crutchfield.com, olyannyira, hogy két bejegyzés is ezzel fog foglalkozni.Ez az első írás a bizalomról szól. Mint ismeretes egy e-commerce site legfontosabb feladata elérni, hogy a látogatók megbízzanak…
Online vásárlás másként - BannerstoreForrás: user - SEO, SEM blogRég nem írtam új postot, de gondoltam feleslegesen nem koptatom a számat, és megvárom, míg van miről írnom.Ez a valami pedig az online vásárlás egy eddig kevésbé ismert módja, a Bannerstore. Előre jelzem, hogy ez…
Nem rossz üzlet az internetes kereskedelemElsődleges forrás: Napi OnlineSzerző: Hőnyi GyulaMásodlagos forrás: SG.huA hazai online-kereskedelem lassan terjed, de kézzelfogható jelei vannak annak, hogy a fogyasztók mind nagyobb része használja ki a világháló adta lehetőségeket. Sajnos…
Jó bevételi forrás lehet az rss-hirdetésForrás: Webisztán - webcserkészet 2.0Egy magára valamit is adó webszájt ma már ad néhány tartalmi feedet. Feedhirdetésekben ugyanakkor egyelőre kevesen gondolkoznak. Pedig a webszájtok valójában maguk alatt vágják a fát, ha engedik…
2-3% az átlagos konverzióForrás: E-kommersz blogA legfrisebb kutatások szerint, az amerikai webáruházak átlagos konverziós értéke 2-3% körül mozog, vagyis a látogatók 2-3%-a vásárol a webáruházban. Ez nem meglepetés, évek óta ilyen értékeket mérnek.Annál érdekesebb, hogy…
Megéri az árát?Forrás: internet-marketing.huAmikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében –…