
Forrás: E-kommersz blog
A kedvenc webshopom manapság a Crutchfield.com, olyannyira, hogy két bejegyzés is ezzel fog foglalkozni.
Ez az első írás a bizalomról szól. Mint ismeretes egy e-commerce site legfontosabb feladata elérni, hogy a látogatók megbízzanak benne annyira, hogy még távolról, látatlanban is rendeljenek. A Crutchfield tökéletesen teljesíti ezt a célt, kevés ilyen jó weboldallal találkoztam még.
A bizalom felépítésének három alapköve van: a jó kiszolgálás, a kockázatot csökkentő garanciák és más vásárlók pozitív véleménye.
Jó kiszolgálás
Egy valódi boltnál mindenki tudja, hogy milyen a jó kiszolgálás. De mi a helyzet egy webshopnál? Meglepő módon itt is ugyanazt jelenti: ha kérdésünk, vagy valamilyen problémánk van, szeretnénk gyorsan, egyszerűen választ kapni rá. A cél érdekében a Crutchfield site minden egyes oldalán ott van az ügyfélszolgálat elérhetősége: telefonon, e-mailben, és chaten is kérhetünk segítséget. A direkt segítségen kívül a webáruház talán legértékesebb része az a hatalmas mennyiségű online információ, amit a különböző termékekről halmoztak fel. Nem a hagyományos termékoldalakra gondolok. Egy külön tudásbázisuk van ... >>