
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
Egy magára valamit is adó webszájt ma már ad néhány tartalmi feedet. Feedhirdetésekben ugyanakkor egyelőre kevesen gondolkoznak. Pedig a webszájtok valójában maguk alatt vágják a fát, ha engedik látogatóiknak, hogy hirdetésmentesen jussanak hozzá a tartalomhoz.
Van jó pár webszájt, mely csak hirdetésekkel együtt adja ki teljes tartalmát feedben. Ilyen például a Gawker is. Az amerikai bloghálózat feedhirdetéseit a Pheedo nevű cég szervezi. És közleményük szerint a biznisz meglehetősen gyümölcsöző: az első negyedévben 300 százalékkal nőtt feedhirdetés-bevételük. Igaz, a sajtóközlemény jótékonyan elhallgatja, hogy pontosan mekkora bevételt is generálnak a feedhirdetések.
A közlemény amúgy tartalmaz még egy meghökkentő adatot: ... >>
Pheedo: Gawker Media Taps the Revenue Potential of RSS >>