Újabb merénylet az internet lényege ellen: Online reputation management
Az előző blogbejegyzés témájához kapcsolódik az a - véleményem szerint már-már felháborító, de legalábbis szomorú - hír, amelyről a Figyelő múlt csütörtöki számában számolt be.
Az említett hetilapban is hivatkozott (jelenleg vélhetőleg csak az USA-ban működő) Online Reputation Management szolgáltatás egy újabb ékes példája annak, hogy sokan nagyon komolyan félrértik az internet lényegét!
Az online reputation (reputáció, hírnév) management szolgáltatás lényege, hogy amennyiben a keresők (pl. Google) találati listáin az Ön cégéről szóló előnytelen tartalmak ütik fel a fejüket, a szolgáltató - ahogy ők mondják - "eltünteti" ezeket a tartalmakat.
Ha ez pont így lenne, akkor sem találnám jónak ezt a szolgáltatást, hiszen az Internet egyik fontos előnye, hogy sokkal átlátszóbbá, átláthatóbbá válik a piac, sokkal könnyebb tudomást szerezni róla, ha egy személy, egy cég nem tisztességesen vesz részt a gazdasági- vagy közéletben.
Ami viszont véleményem szerint még "rosszabbá" teszi ezt a szolgáltatást, az az, hogy ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr100481998
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.