
Az előző blogbejegyzés témájához kapcsolódik az a - véleményem szerint már-már felháborító, de legalábbis szomorú - hír, amelyről a Figyelő múlt csütörtöki számában számolt be.
Az említett hetilapban is hivatkozott (jelenleg vélhetőleg csak az USA-ban működő) Online Reputation Management szolgáltatás egy újabb ékes példája annak, hogy sokan nagyon komolyan félrértik az internet lényegét!
Az online reputation (reputáció, hírnév) management szolgáltatás lényege, hogy amennyiben a keresők (pl. Google) találati listáin az Ön cégéről szóló előnytelen tartalmak ütik fel a fejüket, a szolgáltató - ahogy ők mondják - "eltünteti" ezeket a tartalmakat.
Ha ez pont így lenne, akkor sem találnám jónak ezt a szolgáltatást, hiszen az Internet egyik fontos előnye, hogy sokkal átlátszóbbá, átláthatóbbá válik a piac, sokkal könnyebb tudomást szerezni róla, ha egy személy, egy cég nem tisztességesen vesz részt a gazdasági- vagy közéletben.
Ami viszont véleményem szerint még "rosszabbá" teszi ezt a szolgáltatást, az az, hogy ... >>