A netes vásárlás anatómiájaMegpróbálok egy igen bonyolult témát egyszerűen feldolgozni - meglátjuk mi lesz belőle.Egyre több webshop/webáruház keresőmarketing munkájával keresnek meg.Sokuknak nagyszerű megoldás a szakterületem (vagy amiben a legtöbb gyakolatom és tapasztalati…
Főnix helyett zombiként támadt fel a magyar képregényForrás: könyvesblogMangajelmezes bombacsajok helyett Napirajz-rajongóból volt a legtöbb a hétvégén megrendezett negyedik Képregényfesztiválon. Az izzadságszag mellett a hazai gyártású képregény volt az úr a Gödör mélyén,…
Elhalasztották a Microsoft-per tárgyalásátA Fővárosi Bíróság szerint nem törvénysértő, hogy a Microsoft-perben eljáró bíró - betegsége miatt - elhalasztotta a hétfőre kitűzött tárgyalást - közölte a bíróság sajtótitkársága.Három társaság - Open SKM Agency Kft.,…
Két felnőttből egy könyvvásárlóForrás: Népszabadság OnlineA Nemzeti Kulturális Alap megbízásából a korábbi kulturális vizsgálatok folytatásaként a Szonda Ipsos 2008 elején kutatást végzett a hazai lakosság könyvvásárlási szokásairól. Ennek során válaszokat kértek…
Könyveket adományoztak a gyermekklinikánDebrecen – Egész kis könyvtárat, 600 kötetes készletet adományozott a Libri Könyvterjesztő Kft. – a Csodalámpa Alapítvány közreműködésével – a Debreceni Egyetem Gyermekklinikáján kezelt daganatos betegek számára ...…
Kulcsszó kiválasztási hibákForrás: JabJab blog - Keresőmarketing egyszerűbbenA keresőmarketing igazi ereje abban rejlik, hogy olyan emberekhez juttat el információk (és akkor) akik és amikor éppen aktívan keresnek, nyitottak a témában még a hirdetésre is.Amikor valaki beírja a…
Fejlesztői experienceAz első mobilos cellainfó alapú szósölnetvörk szolgáltatás címet valószínűleg éppen most vitte el a Digitania, innen már ideje elkezdeni a felhasználó szemével is értelmes szolgáltatásokat építeni.A szolgáltatást i-Pingnek hívják, egyelőre csa…
Elindult a Google egészségügyi szolgáltatásaMég csak Amerikában használható jogszerűen a keresőóriás orvosi és egészségügyi információkat tároló rendszere, a szolgáltatás azonban elméletileg már minden Google-felhasználó számára elérhető.A már két éve fejlesztés…
Add át az üzletbenLétezik két olyan egyszerű értékesítési technika, amit elég ritkán használnak az e-kereskedők, pedig teljesen egyértelmű és logikus vásárlói igényre épülnek. Az első az üzletben való átvétel.Számos indok van, amiért érdemes lehetőséget biztosítani a…
Internet a marketing-mixbenMint ígértem, ebben a postban megpróbálok arról az esetről elmélkedni, mikor egy cég webshop-pal rendelkezik, és hogy miért is jó az neki. Háááárom és:Szerintem azzal mindenki egyetért, hogy az online vásárlást biztosító cégek túlnyomó többsége…
Sokszorozza meg a keresőkből érkező látogatók számát - kevesebb időráfordítással!Az egyik leginkább költséghatékony online marketing eszköz a keresőmarketing. Ha viszont nem a megfelelő eszközökkel végzi ezt a tevékenységet, rengeteg idejét fogja felemészteni és a végén…
Naplót vagy verset ír minden harmadik diák, a legkedveltebb irodalmi személy pedig még mindig Ady Endre.A Felvételi Információs Szolgálat (FISZ) középiskolákban végzett reprezentatív felmérése jól mutatja, hogy a kamaszkor egyik kedvelt önkifejezési, önismereti formája az…
Kit érdekel, hogy megdobálták Steve Ballmert?Szerencsés vagy szerencsétlen fordulat, hogy Steve Ballmert, a Microsoft vezérigazgatóját a Corvinus Egyetemen egy elvakult idióta tojásokkal dobálta meg. A szerencse talán az lehet az esetben, hogy óriási médiavisszhangot kap az esemény,…
Új ajánlattal közelít a Microsoft a Yahoo-hozA Microsoft Corp., a világ legnagyobb szoftverfejlesztője olyan együttműködési megállapodásra törekszik a Yahoo Inc.-vel, a világ második legnépszerűbb internetes keresőjének üzemeltetőjével, ami nem jelenti annak felvásárlását,…
Életteli korosztály - kihasználatlanulDéja vu érzésem támadt a Digitális Magyarország Tavasza című rendezvénysorozat első epizódján, az 50 éven felüliek első „házibuliján”. A házigazda, a korábban is hangját hallató, de az e-befogadás éve kapcsán…
Új marketingvilág: fel kell kötni a gatyátA csütörtökön megtartott IMA konferencia fő hívószavai az interaktivitás, kommunikációs forradalom, és a megváltozott fogyasztói társadalom voltak. Televíziós és internetes szakértők járták körbe a kommunikációs világ…