Új marketingvilág: fel kell kötni a gatyát
A csütörtökön megtartott IMA konferencia fő hívószavai az interaktivitás, kommunikációs forradalom, és a megváltozott fogyasztói társadalom voltak. Televíziós és internetes szakértők járták körbe a kommunikációs világ evolúciójának kérdéseit.
Az IMA konferencia a szokásos, manapság mindenkit foglalkoztató témákat járta körbe megoldásokat keresgélve a felgyorsult világ kérdéseire. A legtöbb előadásból megtudhattuk: a mobil- és internet-penetráció elterjedése új kommunikációs csatornákat hozott létre átrendezve ezzel a hagyományos felállást. A televízió már nem csak televízió, és az internet is több, mint csupán egy kommunikációs forrás.
Új világ
Mányai Csaba, az Arcus Interactive Group marketingigazgatója a megváltozott világ kérdéseit taglalta: az internet hódítása következtében új társadalmi folyamatok jöttek létre, úgymint az outsourcing, bloggolás, social network, és nem utolsó sorban az emberek információkeresési szokásai. (Google, Wikipédia). Ezekhez a megváltozott szokásokhoz kell igazodnia a marketingnek is, és fel kell vennie a dinamikai, átjárhatósági és interaktivitási versenyt.
A változás egyik alapja a kereslet átformálódása: a szükség alapú keresletet a vágy alapú kereslet váltja fel. Ezt pedig már jobban lehet kommunikációval befolyásolni, illetve egy olyan tendencia is megmutatkozik, miszerint a reklámügynökségek termékfejlesztés terén is adnak tanácsot.
Amihez érdemes hozzászoknunk ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr45478277
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.