A címkék visszavágnak
Forrás: E-kommersz blog
A Buzzillions.com egy olyan innovatív webáruház, amely teljesen új alapokra helyezi azt, amit eddig a címkézésről, címkefelhőkről gondoltunk. Egy olyan termékajánló rendszerről van szó, amely a vásárlók véleményét kéri ki címkék formájában, így méri a le a látogatók kollektív véleményét a termékekről, és a kinyert adatok alapján képes keresésnél minden eddiginél relevánsabb találatokat produkálni.
Minden termékkategóriához (pl: pólók) vannak címkék (pl: sportos, elegáns, feszülős, vicces). Amikor egy adott póló termékoldalát meglátogatod a címkefelhőből kiválaszthatod azokat a címkéket, amelyek szerinted jellemzők a termékre. A sok felhasználói vélemény alapján az algoritmus megállapítja, hogy egyes címkék mennyire jellemzők egy pólóra. Amikor pólót szeretnél venni elég kiválasztanod néhány címkét (pl: sportos, vicces) és biztos olyan ruhadarabokat kapsz találatként, amelyek megfelelnek az elvárásaidnak.
A dologban az a jó, hogy teljesen ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr88481985
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.