Az internetes csúcsidőszak este 9 órától hajnali 1 óráig tart világszerte, ekkor az adatforgalom 20 százalékkal nő meg az átlagos órákhoz képest, egy kapcsolat átlagosan 18 megabájt adatforgalmat generál óránként, szemben a normál időszakban mért 15 megabájttal.Forrás:…
A közösségi média 2009-ben jelentős fejlődésnek indult. A hagyományos sajtó felkapta a Twittert, a Facebook agresszív növekedésnek indult, illetve megjelentek a neten azok a vállalatok, melyek üzleti eszközként kezték használni ezt az online csatornát.Forrás: SlideShare - Present…
Magyarországon online könyvpiacról 1999 óta, a Fókusz Online megjelenésétől beszélhetünk. Az online piac sokkal jelentősebb koncentrációt mutat a hagyományos könyvárusításénál: négy legnagyobb szereplője a teljes piaci forgalom több mint 90%-át birtokolja, míg a fennmaradó…
Vásároltatok már valamelyik online aukciós oldalon? Játékot vagy konzolt talán? Pedig nem egy utolsó dolog.Forrás: GameStarSzerző: Vakka "Magam is egy hazai online aukciós oldalnak köszönhetem, hogy eredeti formájában többek között a polcomon díszeleg a debreceni Invictus…
Az Internetet információforrásként az internetezők 42 százaléka, szórakozásként 28 százaléka használja többet Amerikában, mint egy évvel korábban. A férfiak 40 százaléka részesíti előnyben az online híroldalakat a nyomtatott sajtóval szemben, a nőknek csak a 30 százaléka.…
Számtalan tényező ítélhet kudarcra egy webáruházat. A megfelelő árukészlet, a jó árak, a könnyen navigálható weboldal, valamint az egyértelmű megrendelési folyamat nélkülözhetetlen a sikerhez. Nélkülözhetetlen, de nem elég – legalább ilyen fontos az e‑kereskedelem…
Nincs olyan biztonságtechnikai megoldás, amit ne lehetne feltörni. Forrás: Hírszerző - sokat jelent"Ékes bizonyíték erre, hogy egy izraeli hackernek most sikerült feltörnie az Amazon népszerű e-readerjének, a Kindle-nek a másolásvédelmi rendszerét. A cracknek köszönhetően a…
Idén karácsonykor a Kindle ekönyvolvasó volt az Amazonon a karácsony slágere, és a könyvgyártás történetében először az internetes áruház több könyvet adott el digitalizált változatban, mint nyomtatott formában. Bár jó karácsonyi meglepetésnek tűnhetett az elektronikus…
Az internet mentette meg az amerikai kiskereskedelem idei karácsonyát a napokban megjelent felmérések szerint. Főként az elektronikai termékeket keresték a netes vásárlók, de bővült az ékszer és lábbeli forgalom is az USA-ban. Az Amazonon a Kindle, az iPod Touch és a Garmin Nüvi…
A font gyengülése miatt egyre több külföldi vásárol a nagy-britanniai online áruházakban, egy iPodon például 42 fontot lehet spórolni. A CEBR gazdaságkutató intézet előrejelzése szerint a font még nem érte el a gödör alját, vagyis még több kereshetik fel a szóban forgó…
Az amerikai Sunbelt Software kutatócsoportja jelentése alapján decemberben ismét a trójai programok okozták a legtöbb fertőzést: a kártevő toplistán 10-ből hat program tartozott a trójaiak családjához, továbbá nőtt az általuk okozott fertőzések száma is.Forrás: SG.hu -…
Sokmindenben változott nemhogy 2002-höz, de 2008 elejéhez képest is. Nehezebb, kockázatosabb, összetettebb lett a SEO. A piaci szereplők minden szektorban komoly organikus (SEO) pozíciókat foglaltak, melyek esetleges megtámadása, elszívása nagyságrenddel nehezebb és összetettebb,…
A fogyasztók és a személyiségi jogvédők aggodalmainak ellenére a marketingesek továbbra is kiállnak a viselkedés-alapú targetálás mellett, arra hivatkozva, hogy az internetezők igénye a releváns ajánlatokra erősebb, mint az aggodalmuk.Forrás: Marketing MorzsákSzerző: Forgács…
A jelentés bemutatja a Gemius 2009-ben Magyarországon végzett, az internetes kereskedelmet vizsgáló kutatásának válogatott eredményeit. A kutatást a Gemius az Inda.huval, az Index.hu-val, a Velvet Networkkel, a Totalcar.hu-val, és a Portfolio.hu-val együttműködve végezte. A felmérés…
A Google 750 millió dollárt fizetett az AdMob mobil reklámokat értékesítő vállalkozásért Amerikában.Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldalaSzerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó"Az ok: a mobil reklámok…