A Web Analytics Wednesday a web analitikával foglalkozó, online szakemberek legnagyobb közösségi rendezvénye, ahol különböző előadások keretében veséznek ki e-kereskedelemmel, online marketinggel és természetesen webanalitikával kapcsolatos témákat. Általában a legtöbb ilyen…
Míg az USA-ban csak 3%-kal nőttek a keresések idén augusztusban, addig a Bing 22,1%-os növekedést produkált.Forrás: MC - Marketing Charts"Though Google Search remained as the #1 search provider and grew 2.6% to 7.0 billion searches with a 64.6% share, the share of searches for…
Dan Brown legújabb könyvéből egy nap alatt több mint egymillió példány fogyott Forrás: Hiradó online"A megjelenése utáni első napon már több mint egymillió példány fogyott A Da Vinci-kód szerzőjének új könyvéből, az összesítés ráadásul csak az amerikai, kanadai és…
A Skype alapítói beperelték a Skype tulajdonosait, az eBay-t és egy befektetési csoportot, mely megállapodást kötött a cég megvásárlásáról, azzal vádolva őket, hogy szerzői jogokat sértenek és ellehetetlenítik az 1,9 milliárd dolláros üzletet.Forrás: Hírszerző - sokat…
Saját részvényeket venne a BooklineForrás: Világgazdaság Online"A Bookline.hu Internetes Kereskedelmi Nyrt. 2009. szeptember 15-én megtartott közgyűlésén úgy határozott, hogy felhatalmazza az igazgatóságot saját részvény vásárlására" .. >> Vecsei…
A Google AdWords ingyenes konverziókövetés eszközének segítségével megtudhatjuk, hogy mennyire hatékony az AdWords-hirdetés a webhelyen elért értékesítések (megrendelések, kapcsolatfelvételek, egyebek) szempontjából. A konverziókövetés használatával okosabban lehet elosztani…
Jónéhány nagyon sikeres webalkalmazást láthatunk és használhatunk minden nap. A siker jó esetben pénzt is hoz a konyhára. Ma azokat az összetevőket boncoljuk szanaszét amelyek segítségével weblapunkból valódi üzleti alkatrészt kovácsolhatunk.Forrás:…
Az elterjedt üzleti modellek: Facebook - MySpace - Twitter - LinkedIn. Magyar webes közösségek: iWiW - myVIP - HotDog - baratikor.com - mutasd.be - Joobili.comForrás: DIGITÁLIS MÉDIA Tények könyve 2009 (p.42.)"FacebookA 2004-ben harwardos diákok számára létrehozott Facebook ma a…
Egy EU-s jelentés szerint a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóságok egész Európában hasonló hiányosságokat állapítottak meg az internetes kereskedelmet folytató weblapoknál, mint amilyeneket a SzEK.org fedezett fel saját tagjainál. A Napi Gazdaság Leszerepeltek a magyar webáruházak…
Az internetes naplóírás már régóta lázba hozza a hazai „webtársadalmat”, hiszen segítségével mindenki kinyilváníthatja véleményét az őt érdeklő dolgokkal kapcsolatban. Az üzleti életben jóval kisebb az aktivitás, ha blogolásról van szó, pedig a blog egy olyan…
A világ legnépszerűbb internetes aukciós portálja látogatói segítségével száll szembe a márkakereskedőkkel. Petíciót indítottak azért, hogy az Európai Unió ne vezesse be azt a versenyjogi szabályozást, amely erősen korlátozná a márkás termékek elárverezését az oldalon.…
A Da Vinci-kód világhírű szerzőjének legfrissebb regényéből a megjelenése utáni első napon már több mint egymillió példány fogyott, az összesítés ráadásul csak az amerikai, kanadai és brit eladásokat vette figyelembe. „Ezek történelmi léptékű eladások, amelyek az…
A BIG FISH Payment Gateway többféle elektronikus fizetési megoldás bevezetését teszi lehetővé úgy, hogy nem kell mindegyiket külön az áruház rendszerébe integrálni. A megoldás nagy lökést adhat a hazai elektronikus kereskedelemnek.Forrás: HWSWSzerző: Bodnár…
2009-ben a Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) 9. alkalommal rendezi meg a hazai online és a multimédia szakma kiváló digitális tartalomfejlesztési gyakorlatát bemutató eseményt, az eFestivalt. A nagy érdeklődésre való tekintettel a verseny nevezési határidejét…
A Sweep day az Európai Unió tagállamainak fogyasztóvédelmi hatóságai közötti együttműködés keretében alkalmazott különleges ellenőrzési mód. Lényege, hogy egy adott témában, több európai uniós tagállam egyszerre, ugyanabban az időpontban, egységesen kidolgozott módszerek…
Azokon a piacokon, amelyeken kevésbé elterjedt az internetes vásárlás, fokozottabban érvényesül az úgynevezett ROPO-effektus (Research online - Purchase offline). Ekkor az internetezők a világhálón történő tájékozódás alapján hozzák meg a vásárlási döntést, maga a…