A legnagyobb online áruház, az Amazon.com októbertől új területet gyarmatosít, és amerikai borokat is forgalmaz majd.Forrás: Computerworld.hu"A piaci pletykák szerint októbertől még könnyebben juthatnak hozzá a legjobb amerikai borokhoz a világ "művelt alkoholistái":…
Mihez kezdjek a site-ommal? 1-2-3. részForrás: rabbit - online media blogMihez kezdjek a site-ommal? 1. rész"Több kisebb oldal tulajdonosa keresett már meg azzal a kérdéssel, hogy mihez kezdjen a site-jával, pontosabban hogyan tudna hirdetőkre szert tenni. Ilyenkor el szoktam mondani,…
Heteken belül zöld jelzést kaphat az Europeana nevű online bibliotéka és így a látogatók egyetlen portálon keresztül férhetnek majd hozzá a kontinens művészeti örökségéhez.Forrás: sg.huSzerző: Berta Sándor"A művek között egyaránt megtalálhatók lesznek digitalizált…
A marketing szegmens legjobban fejlődő ága az internetes marketing, az olyan keresők mint a Google és a Yahoo az utóbbi években forradalmasították a reklám szakmát.Forrás: Honliner - minden ami online marketing"Az Eurocom Worldwide nevű PR szervezet legfrissebb tanulmányában…
Másképp keresünk mint három éveForrás:OnlineMarketingWelt"Sok keresőoptimalizálási tanácsadó azt mondja, hogy a Google első találati oldalán nagyjából mindegy, melyik pozícióban jelenik meg a weboldal, körülbelül ugyanannyi kattintás várható. Gyakran előfordul, hogy pl.…
Chrome-gyorsteszt 1. részForrás: Webisztán - webcserkészet 2.0"Megkértem a Chrome-konteszt két nyertesét, hogy foglalják össze első benyomásaikat a Google böngészőjéről. Elsőként Pozsi tapasztalatait kopipésztelem ide.tetszik:az omnibox elsőre ügyesebb mint az…
Miért jó a banner? Miért nem jó a banner?Forrás: Onlinemarketing blog"A nem kis vihart kavart bannerkészítéses bejegyzésem kommentjeiben felmerült az a kérdés, vajon érdemes-e egyáltalán bannert használni egy kampányban? Nézzünk néhány érvet pro és kontra!Miért nem jó a…
Ha a törvényi szabályozás nem lenne ilyen szigorú, a nyugati országokhoz hasonlóan a hazai reklámpiacnak is egyik legvirágzóbb ága lehetne a direktmarketing – nagyjából ez volt a konklúziója tegnap annak az előadásnak, amelyet a Reklámhét keretében tartott Csánk László,…
Az elmúlt egy évben tovább bővült az európai internetezők tábora. A statisztikai adatok szerint ezen a téren Oroszország érte el a legnagyobb fejlődést.Forrás: Honliner - minden ami online marketing"A ComScore jelentéséből kiderül, hogy kontinensünkön már a 240 milliót is…
Autoresponder, white paper, értékesítésForrás: B2B online marketing blogSzerző: Balee"A Dashöfer oldalain már régóta használunk ún. white paper-eket, ingyenesen letölthető termékmintákat, CD demókat. Mivel utóbbi időben kicsit csiszoltunk a dolgon, ezért gondoltam írok…
Az IT generáció - Technológia a mindennapokban: kommunikáció, játék és alkotásForrás: Coca-ColaSzerző: Ságvári Bence"Bevezető:A magyar fiatalok gyakorlatilag a legfejlettebb országok tinédzserjeivel azonos arányban használják az új technológiákat: legyen az számítógép,…
Nagy várakozás előzi meg a Rotary Irodalmi Díj odaítélését.Forrás: inforadio.hu - a hírportál"A mai napon a kuratórium nyilvánosságra hozta az esélyes művek listáját. Nagy meglepetés, hogy nem került a legjobb nyolcba Esterházy Péter új könyve és Grecsó Krisztián…
Interneten informálódunk a vásárlás előttForrás: SanomaBudapest ÚjMédia-divízió blogSzerző: Rácz István"A Kirakat.hu és a Szonda Ipsos legújabb Tudatos Vásárlói Indexe (TVI) szerint 2008 első felében a vásárlói tudatosságunk tekintetében előrelépés tapasztalható,…
Programtenger a ReklámhétenForrás: kreativ.onlineSzerző: Molnár Kinga"Fabricius Gábor megtanít arra, hogyan építsük fel önmagunkat, Sas István azt kérdezi, hogy neked bejönnek-e a király, sirály, kúl, zsír, állat és beteg reklámok, özv. Kákosi Sándorné, Ica néni pedig…
Havi 6 óra internetezés a magyar valóságForrás: Webisztán - webcserkészet 2.0"Napi out-of-the-blue sajtóközlemény:A 2007. december és 2008. május közötti időszakban az internet-penetráció nőtt Csehországban, Lengyelországban és Magyarországban is. A legnagyobb mértékű…