Az internetes keresés okozta változások a marketingben
2008. szeptember 26. írta: vecseilaszlo

Az internetes keresés okozta változások a marketingben

A marketing szegmens legjobban fejlődő ága az internetes marketing, az olyan keresők mint a Google és a Yahoo az utóbbi években forradalmasították a reklám szakmát.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az Eurocom Worldwide nevű PR szervezet legfrissebb tanulmányában rámutat a web óriási jelentőségére, a megkérdezett elit PR és marketing társaságok 350 vezetőinek a  80%-a azon a véleményen van, hogy mindenképpen az online csatorna jelenti a jövőt. A válaszadók négyötöde szerint az internetes keresések nagy hatással vannak a cégek kommunikációs és marketing stratégiájára, így egyre nagyobb jelentőséggel bír a keresőoptimalizálás, de nagy szerepe van az" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr34671492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása