Programtenger a Reklámhéten
Forrás: kreativ.online
Szerző: Molnár Kinga
"Fabricius Gábor megtanít arra, hogyan építsük fel önmagunkat, Sas István azt kérdezi, hogy neked bejönnek-e a király, sirály, kúl, zsír, állat és beteg reklámok, özv. Kákosi Sándorné, Ica néni pedig médiafogyasztóként mond előszót - ízelítő a ma startoló Reklámhét programjából. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) több partnerszervezettel együtt hétnaposra hizlalta az öt városban futó rendezvényt, aminek része az idén Szakmai Brekkeknek elnevezett egri konferencia is.
A reklámszakma értékeinek bemutatása a célja a ma kezdődő Reklámhétnek, az MRSZ azonban nemcsak a reklámértő és - szerető, hanem az attól elforduló közönséget is szeretné megszólítani. Ennek nyomán az eddig három alkalommal megszervezett ötnapos esemény hosszabb lesz, a neve szerint valóban hét napig tart és az előadásokon kívül más programokkal és új helyszíneken is várják az érdeklődőket.
Míg korábban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.