Autoresponder, white paper, értékesítés
Forrás: B2B online marketing blog
Szerző: Balee
"A Dashöfer oldalain már régóta használunk ún. white paper-eket, ingyenesen letölthető termékmintákat, CD demókat. Mivel utóbbi időben kicsit csiszoltunk a dolgon, ezért gondoltam írok róla egy posztot.
White paper fogalmát a Wikipédia tanúsága szerint 1990-es évek közepétől használják kereskedelmi célra. Ezek általában rövidebb-hosszabb (kb. 5-10 oldalastól a 40-50 oldalasig bármekkora terjedelmű anyagok előfordulnak) lélegzetű (szakmai) leírások, dokumentumok pdf formátumban, amelyek célja egy-egy probléma feltárása és ötlet, javaslat a megoldására, vagy termék leírása. Értékesítésben betöltött szerepe az, hogy mivel ezek általában szakmai anyagok, és egy-egy konkrét problémát veséznek ki, csak azok töltik le, akik valamilyen szinten érdeklődnek a téma iránt. A letöltésnél általában minimálisan nevet, e-mail címet elkér a white papert publikáló cég, és ezáltal olyan minőségi listát, adatbázist építhet, amelynek tagjait meg tudja szólítani a későbbiekben.
Nem mást, mint "minőségi lead"-et lehet tehát elérni ezzel a módszerrel.
Korábban hol regisztráció (adatok megadása nélkül), hol minimál regisztrációval lehetett elérni a különböző white papereket, demókat, termékmintákat a honlapjainkon. Most két terméknél azonban a regisztráció mellé felépítettünk egyelőre egy három lépésből álló autoresponder rendszert is (hála az új kiküldő szoftvernek, amit használunk)." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.