Kötelező válaszboríték a reklámküldeményekhez
2008. szeptember 24. írta: vecseilaszlo

Kötelező válaszboríték a reklámküldeményekhez

Ha a törvényi szabályozás nem lenne ilyen szigorú, a nyugati országokhoz hasonlóan a hazai reklámpiacnak is egyik legvirágzóbb ága lehetne a direktmarketing – nagyjából ez volt a konklúziója tegnap annak az előadásnak, amelyet a Reklámhét keretében tartott Csánk László, a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) főtitkára a Budapesti Műszaki Egyetemen.


Forrás: kreativ.online
Szerző: Lausek Esther



"A hazai direktmarketing-piac mai helyzetéről és szabályozásáról szóló előadásra ugyan alig tíz egyetemi hallgató volt kíváncsi, ők viszont a Szonda Ipsos legfrissebb kutatásával és a szakma legégetőbb problémáival szembesülhettek. A most hétfőtől vasárnapig tartó," ... >>

 

 



Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr18680019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása