Miért jó a banner? Miért nem jó a banner?
2008. szeptember 25. írta: vecseilaszlo

Miért jó a banner? Miért nem jó a banner?

Miért jó a banner? Miért nem jó a banner?


Forrás: Onlinemarketing blog


"A nem kis vihart kavart bannerkészítéses bejegyzésem kommentjeiben felmerült az a kérdés, vajon érdemes-e egyáltalán bannert használni egy kampányban? Nézzünk néhány érvet pro és kontra!

Miért nem jó a banner:
Alacsony az átkattintási arány. Brutálisan. 1000 megjelenésből ha van 5 kattintás, az már jó. Ez 0,5 % átkattintási arány (CTR). Mert valójában sokszor van olyan eset, hogy nem ezer, hanem 10 ezer megjelenésre esik ez az 5 kattintás, azaz a CTR 0,05%. Ilyet is láttam jópárat. Ráadásul minél ismertebb egy portál, annál rosszabbak ezek az arányok. A sereghajtók között van az Index és az Iwiw is.

Miért jó a banner:
Egy jól elészített banner önmagában hordozza az üzenetet, rá se kell kattintani. Mint ahogy a tévéreklámra se kattintunk. Azaz hasonlóan hat, mint a tévéreklám: a figyelmünket leköti rövid időre, és megmarad az üzenet.

Miért nem jó a banner:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr36671435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása