Mihez kezdjek a site-ommal? 1-2-3. rész
2008. szeptember 26. írta: vecseilaszlo

Mihez kezdjek a site-ommal? 1-2-3. rész

Mihez kezdjek a site-ommal? 1-2-3. rész


Forrás: rabbit - online media blog


Mihez kezdjek a site-ommal? 1. rész

"Több kisebb oldal tulajdonosa keresett már meg azzal a kérdéssel, hogy mihez kezdjen a site-jával, pontosabban hogyan tudna hirdetőkre szert tenni. Ilyenkor el szoktam mondani, hogy ügynökségi oldalról milyen elvárásokat támasztunk  egy-egy hirdetési felülettel szemben, és azt, hogy szakmai felkészültség és kapcsolatok híján érdemes valamelyik sales house-hoz csatlakozni.

De milyen lehetőségek vannak? Mik a feltételek? Kinél érdemes próbálkozni? Ezekre a kérdésekre keresi a választ ez a poszt-sorozat, sorra véve, hogy az egyes sales house-oknak milyen elvárásaik vannak a site-okkal szemben, milyen speciális terjeszkedési irányvonaluk van, s mit nyújtanak a belépő oldalaknak.

Hat piaci szereplőt válaszottam ki, egyrészt a “szentháromságon” (Origo, Index, Sanoma) túl a legnagyobb elérést nyújtó portfolióval rendelkező sales house-okat, másrészt az Origo alá tartozó, de működésében elkülönülő AdNetworköt, harmadrészt pedig egy új “versenyzőt”. Kérdéseimre" ... >>


Mihez kezdjek a site-ommal? 2. rész

" Az előző poszt az online sales house-okhoz való csatlakozás alapvető feltételeivel foglalkozott, most pedig az egyes - általam önkényesen választott =:) - szereplők részletes bemutatása következik.

A sales house-ok speciális irányvonala
A sales house-ok terjeszkedési iránya igencsak fontos kérdés, amikor egy site a legmegfelelőbb médiaértékesítési partnert szeretné megtalálni. Ezért érdemes külön-külön bemutatni az egyes sales house-ok irányvonalát." ... >>


Mihez kezdjek a site-ommal? 3. rész

" A sales house-ok részletes bemutatása  után - a sorozat utolsó részeként - rá is térhetünk arra, hogy mit nyújt a belépő oldalak számára a tagság, s mit kell vállalniuk érte.

Mit nyújt a tagság?
Először is profi értékesítést, melyhez kialakult, működő kapcsolatrendszer társul. Ez a két dolog az, ami a kisebb független oldalaknál szinte biztosan hiányzik.

Másodszor pedig technikai hátteret, mely az oldal forgalmának méréséhez, illetve a hirdetések kiszolgálásához szükséges. (Ehhez kapcsololódóan az oldalak igény esetén technikai segítséget is kapnak.)

Az Atlantis és Evo Media kivételével a sales house-ok biztosítják az oldal forgalmának méréséhez szükséges, hirdetők által hitelesnek tekintett és elvárt Webaudit mérőkódot. Az AdNetwork és nagyobb látogatottságú Mommo partnerek Gemius mérőkódot is kapnak.

A sales house-ok mindegyike biztosítja a hirdetések kiszolgálásához szükséges" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr58671525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása