Hogyan szállítsunk?Forrás: Webáruházak blog"Ez egy érdekes dolog posta vagy futár?Mindkettőnek van hátránya és előnye. De ne menjünk előre ennyireAzt hiszem írtam, hogy egy webáruház működéséhez elengedhetetlenül szükséges az eladható termék, ráadásul nem árt, ha…
Internet: az elsődleges fogyasztási csatornaForrás: Cetelem Bank "Körkép 2008" tanulmánya(részlet Az e-kereskedelem Európában c. tanulmányból)Az internet mára visszafordíthatatlanul teret hódított Európában is, csakúgy, mint minden más földrészen. Az internet…
E-kereskedelem: az első egységes piacForrás: Cetelem Bank "Körkép 2008" tanulmánya(részlet Az e-kereskedelem Európában c. tanulmányból)Habár különböző fejlettségi fokkal rendelkeznek, de az európai e-fogyasztók abban egységesek, hogy az internet megkönnyíti az…
A 6 leggyakoribb oka a keresőkben való visszaesésnekForrás: KKV Online-marketing BlogSzerző: Gál KristófNéha előfordul, hogy egy honlap kissé (esetleg nagyon) visszaesik a keresőkben, s ilyenkor bizony nem ritka, hogy a tulajdonos kétségbeesik, és esetleg - már elnézést -…
Az e-kereskedelem serkenti a fogyasztástForrás: Cetelem Bank "Körkép 2008" tanulmánya(részlet Az e-kereskedelem Európában c. tanulmányból)A minőségileg megbízható és szerteágazó információknak köszönhetően, az internet lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy…
20 tipp – tervezni jó konverziót! Forrás: Az ÜzlettársSzerző: Zajdó Csaba"A webáruház hatékonysága több tényezőtől is függ, egyrészt ott van a… De állj! A legfőbb minőségi mutató a konverziós ráta, és kész. Vagyis az az érték, amely megmutatja, hogy…
Az első részletes jelentés a keresőhirdetési piac állásárólForrás: Klikkmánia"Az Arcus Search és a Klikkmánia ‐ a magyar keresőhirdetési piac két meghatározó ügynöksége közzétette 2007‐re vonatkozó adatait a tavaly 1,2 milliárd forintos keresőhirdetési piacról. A…
Az ismert láncok és speciális e-kereskedők weboldalaiForrás: Cetelem Bank "Körkép 2008" tanulmánya(részlet Az e-kereskedelem Európában c. tanulmányból)Az interneten keresztül történő fogyasztást minden európai elfogadta annak korlátaival és piaci felosztásával…
A vásárló elállási jogaForrás: webáruházak blog"A webáruház felületén fel kell tüntetni az elállás jogát, de mit is takar ez az elállás? Mikor élhet vele a vásárló?Álljon itt egy kis összefoglaló erről a pontról:A fogyasztó elállási jogaÍrásban tájékoztatni…
PagerankForrás: SEO blog - LonghandKlasszikus téma a Pagerank, vagy ahogy mostanában egyre több helyen látom: GPR (Google PageRank) Hiszen a jó GPR jelentős forgalmat eredményezhet egy értékesítéssel foglalkozó site esetében, és éppen ezért ha nem fordítunk rá megfelelő…
Az európai e-vásárló éppolyan fogyasztó, mint a többiForrás: Cetelem Bank "Körkép 2008" tanulmánya(részlet Az e-kereskedelem Európában c. tanulmányból)Férfi dominancia jellemzi az országokat, kivéve Magyarországot…Magyarország kivételével – ugyanis ebben…
Béna weboldalak (bű)bájaForrás: JabJab - Keresőmarketing egyszerűbben"Néha egyszerűen megijedek hogy milyen kinézetű és technológiájú oldalakkal gondolják emberek a netes kereskedelmet.Komoly cég, komoly boltokkal és viszonteladói hálózattal, és a weboldalon úgy lehet…
Így növelhető a konverziós rátaForrás: KKV Online-marketing BlogSzerző: Gál Kristóf"A Sitepoint-on olvastam egy jó írást, amiben a szerző 5 pontban szedi össze a konverzióarány javításának legjobb módszereit.Egy honlap konverziós rátája azt jelenti, hogy a látogatókból…
Az európaiak általában már vásárolnak az internetenForrás: Cetelem Bank "Körkép 2008" tanulmánya(részlet Az e-kereskedelem Európában c. tanulmányból)Csak kis különbség fedezhető fel az e-fogyasztók között: nő/férfi, városi/vidéki, fiatalabb/idősebb felosztás…
Webanalitika I. rész – mérjük, mérjük, de mivel, mit, minek és hogyan?Forrás: B2B Online marketing blogSzerző: BaleeA legjobb és ugyanakkor a „legrosszabb” dolog az online marketingben a mérhetőség. Web-analitikai programokkal – Google Analytics, logfájl elemzők…