Pagerank
2008. július 23. írta: vecseilaszlo

Pagerank

Pagerank



Forrás: SEO blog - Longhand

Klasszikus téma a Pagerank, vagy ahogy mostanában egyre több helyen látom: GPR (Google PageRank) Hiszen a jó GPR jelentős forgalmat eredményezhet egy értékesítéssel foglalkozó site esetében, és éppen ezért ha nem fordítunk rá megfelelő figyelmet, akkor komoly bevételekről mondhatunk le. Logikus a kérdés: mit kell csinálnunk, hogy jó legyen a GPR-ünk, de mindenek előtt mi is ez? Lássuk:


"Mi az a Google Pagerank, miért emlegetett fogalom a keresőoptimalizálás fórumokon olyan gyakran, mennyiben befolyásolja a Pagerank egy oldal rangsorolását?
Nézzük honnan indult, mitől lett ennyire nevezetes és milyen fontosságot érdemes tulajdonítani a Pageranknek manapság.

Egy internetes kereső anatómiája - Google

Érdemes időben visszamenni néhány évet, amikor az azóta híressé vált két stanfordi egyetemista - Lawrence Page és Sergey Brin - egy prezentációban bemutatta az általuk megtervezett kereső működésének az elvét: ..." >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1530834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása