Pagerank
Forrás: SEO blog - Longhand
Klasszikus téma a Pagerank, vagy ahogy mostanában egyre több helyen látom: GPR (Google PageRank) Hiszen a jó GPR jelentős forgalmat eredményezhet egy értékesítéssel foglalkozó site esetében, és éppen ezért ha nem fordítunk rá megfelelő figyelmet, akkor komoly bevételekről mondhatunk le. Logikus a kérdés: mit kell csinálnunk, hogy jó legyen a GPR-ünk, de mindenek előtt mi is ez? Lássuk:
"Mi az a Google Pagerank, miért emlegetett fogalom a keresőoptimalizálás fórumokon olyan gyakran, mennyiben befolyásolja a Pagerank egy oldal rangsorolását?
Nézzük honnan indult, mitől lett ennyire nevezetes és milyen fontosságot érdemes tulajdonítani a Pageranknek manapság.
Egy internetes kereső anatómiája - Google
Érdemes időben visszamenni néhány évet, amikor az azóta híressé vált két stanfordi egyetemista - Lawrence Page és Sergey Brin - egy prezentációban bemutatta az általuk megtervezett kereső működésének az elvét: ..." >>