Így növelhető a konverziós ráta
Forrás: KKV Online-marketing Blog
Szerző: Gál Kristóf
"A Sitepoint-on olvastam egy jó írást, amiben a szerző 5 pontban szedi össze a konverzióarány javításának legjobb módszereit.
Egy honlap konverziós rátája azt jelenti, hogy a látogatókból milyen arányban tudunk vásárlókat / ügyfeleket / hírlevél feliratkozókat / stb. szerezni.
Ez a szám rendkívül fontos az online marketingben, természetesen törekedni kell rá, hogy minél kedvezőbb legyen az értéke.
Lássuk a javaslatokat!" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr62565632
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.