20 tipp – tervezni jó konverziót!
Forrás: Az Üzlettárs
Szerző: Zajdó Csaba
"A webáruház hatékonysága több tényezőtől is függ, egyrészt ott van a… De állj! A legfőbb minőségi mutató a konverziós ráta, és kész. Vagyis az az érték, amely megmutatja, hogy száz látogatóból végül hányan vásárolnak. Ha nő a konverziós ráta, az számos pozitív hatással bír a webáruházunkra. Például több pénz lesz a bankszámlánkon. Mondjam tovább? Azonos költséggel több vevőt tudunk szerezni, vagyis csökken az egy vásárló megszerzésére jutó költség, nemcsak a profit nő úgy általában (persze soha rosszabbat), hanem az egy vásárlásra jutó profit is.
„Jó, de hogyan tudom növelni én saját konverziós rátámat?” – kérdezheti ön. Nos, a következőkben felsoroljuk azokat a tapasztalataink szerint leginkább működő módszereket, amelyekkel a konverziós ráta növelhető egy webáruház esetében." ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr54565634
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.