Az első részletes jelentés a keresőhirdetési piac állásáról
2008. július 24. írta: vecseilaszlo

Az első részletes jelentés a keresőhirdetési piac állásáról

Az első részletes jelentés a keresőhirdetési piac állásáról


Forrás: Klikkmánia


"Az Arcus Search és a Klikkmánia ‐ a magyar keresőhirdetési piac két meghatározó ügynöksége közzétette 2007‐re vonatkozó adatait a tavaly 1,2 milliárd forintos keresőhirdetési piacról.

A hazai keresőhirdetési piac méretéről azért nehéz egyértelmű képet kapnunk, mert a két legnagyobb (a piac legalább 90%-át lefedő) keresőhirdetési rendszer üzleti érdekre hivatkozva nem teszi közzé számait, ezért mind az ETARGET, mind a Google AdWords hivatalos költési adatok titkosak.

Az Arcus Search és a Klikkmánia - a két kifejezetten keresőmarketingre szakosodott ügynökség - elsőként szövetkezett arra, hogy ellássa szektor szintű becslésen alapuló információval az online marketing szakmát - így betöltse azt az űrt, amelyet a keresőhirdetési rendszerek hagynak." ... >>
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr32562528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása