Míg 2005-ben az EU lakosainak 20 százaléka, 2010-ben már 40 százalékuk vásárolt az interneten. Legkelendőbbek a ruházati cikkek és az utazáshoz kapcsolódó szolgáltatások - áll egy most közzétett parlamenti tanulmányban. Forrás: Európai Parlament (REF : 20110826STO25369)…
Valamivel több mint egy éve indultak Magyarországon a közösségi vásárlós oldalak. A szájtok nagy része külföldi oldalak, főleg a Groupon mintájára szerveződött, nem titkoltan a nagy előd fogásait próbálták átültetni a magyar viszonyokra. Forrás: Index Szerző: lica…
Még augusztus 6-án írtam a Netidők blogján arról, hogy mennyire jellemző a magyar internetes vásárlókra az, hogy miután belepakolták a kiválasztott termékeket virtuális kosarukba, vásárlás nélkül otthagyják a webáruházat, és vajon milyen okok húzódnak meg a kosarak…
Régóta adós vagyok az e-kereskedelem számait bemutató tavalyi bejegyzésem folytatásával, s bár a 2010-re vonatkozó kutatási eredményeket már májusban megismerhették a VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia résztvevői, a hivatalos közleményt csak ma adta ki a GKIeNET. Forrás:…
Hatékony elérést biztosítanak az e-mail alapú marketing eszközök: a KutatóCentrum felméréséből ugyanis kiderült, hogy az e-mailezők 88 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú reklámleveleket, 98 százaléka pedig fel szokott iratkozni online hírlevelekre. Forrás: Kutatócentrum…
A kilencvenes évek végén az internet legmenőbb cége volt, olyasmi, mint most a Google és a Facebook együtt. A dotkom-összeomlás nagy túlélői között tartották számon, és még 2008-ban is 40-50 milliárdos felvásárlási ajánlatokat dobott vissza. Most, miután kirúgták…
A leendő ügyfeleim mindig azt szokták először kérdezni, hogy milyen hatása lesz a SEO projektnek, mekkora plusz forgalomhoz fogunk jutni? Forrás: SEO Könyv - Old SEOs never die, they just lose their rankings Szerző: Boros Norbert "A pontos forgalomnövekedést persze lehetetlen…
Nemzetközi reklámügynökséggel az oldalán vág neki az év végi hajrának Magyarország legnagyobb online könyvkereskedője, a Bookline. A vállalat zártkörű meghívásos tenderen, három ügynökség közül a Leo Burnettet választotta stratégiai partneréül, így az…
Az online vásárlók körében a tavalyi évhez hasonlóan az elektronikai termékek a legnépszerűbbek - mutatott rá a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Electronics Report. Forrás: TőzsdeFórum "Az online vásárlók 47 százaléka vett az elmúlt 12 hónapban…
(SocialTimes) A legnagyobb hazai facebookos márkaoldal rajongótábora között jelentős, akár az 50 százalékot is meghaladó átfedés látható. Forrás: BTL.hu - tények, trendek, tanulmányok "A Radex Media Group social media ügynökség – amely egyben a…
Sikerrel zárult a MasterCard és a Bónusz Brigád internetes bankkártyás fizetést népszerűsítő kampánya. Forrás: MarketingInfo - marketing tudásportál "A kampány ideje alatt a MasterCard vagy Maestro kártyabirtokosok számára különböző…
Gyülekeznek a viharfelhők a legnagyobb kuponoldal, a Groupon feje felett: a tőzsdére készülő társaságnak visszamenőleg módosítania kellett 2010-es eredménykimutatását, a frissített beszámoló szerint a bevétele csak kevesebb mint fele annak, amit korábban közölt. A…