Forrás: Index
Szerző: lica
"Nem volt ezzel másként a jelenleg piacvezető Bónusz Brigád sem. A közösségi vásárlós szájt saját bevallása szerint az amerikai Groupon mintájára épül fel, napi több kedvezményes ajánlatot is kitesznek oldalukra, ügyfeleik között vannak kozmetikai cégek, éttermek, egészségügyi kezelések, szállodák, sportközpontok.
Az elmúlt egy évben megjelentek okostelefonos alkalmazásokkal is, újságírókat és ismertebb bloggereket szerződtetnek, hogy ők írják az ajánlókat az oldalukra. Egy év alatt háromszázezer regisztrált felhasználót sikerült gyűjteni, valamint több jótékonysági kezdeményezésük is volt.
A Bónusz Brigád sikeresnek tekinti az évet, egymilliárdos forgalmat értek el, illetve érnek el év végére, bár számításaik szerint ez akár több is lehet. Nagy sikernek tartják, hogy sikerült a 25 év feletti városi nőket is bevonni az online vásárlásba, valamint hogy egyre többen vásárolnak bankkártyával online – olyanok is, akik ezt eddig nem tették.
A sikert némileg beárnyékolja, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.