Forrás: Európai Parlament (REF : 20110826STO25369)
"Az online vásárlás népszerűségét nagyban befolyásolja egy-egy ország internetes lefedettsége. 2010-ben az uniós háztartások 70%-ában volt internet. Azonban míg Hollandiában a háztartások 91%-a kapcsolódott a világhálóhoz, Bulgáriában csak egyharmaduk. Magyarországon ez az arány 60 százalék volt.
Talán ezért sem véletlen, hogy az online vásárlás elsősorban Nyugat-Európában népszerű, és az online kereskedelem bővülése is itt volt a legdinamikusabb.
Az EP tanulmányából az is kiderül, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.