Forrás: BTL.hu - tények, trendek, tanulmányok
"A Radex Media Group social media ügynökség – amely egyben a SocialTimes.hu alapítója – targetálási módszere alapján kiderül: a hirdetési kampányok tervezése során gyakran nem lehet összeadni két facebookos rajongótábor létszámát, mivel a csoportok között nagy átfedés található.
Szintén szembetűnő adat, hogy szinte minden oldalnál átlagosan 20 százalék a külföldi felhasználó. Ezek természetesen lehetnek magyar nemzetiségűek, de ez esetben nem itthonról használja a netet.
A három legnagyobb hazai facebookos márkaoldal rajongói táborában jelentős átfedésben van: a Túró Rudi, a Milka Csokoládé és a Mekizni jó! oldalak rajongóinak száma összeadva meghaladja az 1 milliót, mégis összesen csak 464 ezren vannak, mert átlagban egy-egy oldalnál 150 ezer fő az átfedés.
Az I love oldalak spontán rajongói oldalak, amelyeket" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.