Forrás: onLime - a hó is eső, csak jobb a marketingje
Szerző: Kurucz Imre
"Az ötletet egy infografika adta, amely ugyanezt a témát mutatta be az USA online vásárlói körében. Kíváncsi voltam, nálunk mi a helyzet, így „felültettem” néhány kérdést a netezőkre reprezentatív havi omnibuszunkra, és pár nap múlva már meg is volt az eredmény.
A Buysighton megjelent 2009-es infografikáról leolvasható, hogy az amerikai vásárlók 70 százalékával fordult elő már olyan, hogy a webáruházban hagyott egy megpakolt kosarat. A jelenség nálunk sem ritka: az NRC-s adatok szerint az elmúlt egy évben a neten vásárlók 55 százaléka lépett ki úgy internetes boltból, hogy nem vette meg a kosárba pakolt termékeket.
Az indokok sokfélék lehetnek, ám igazán azok érdekesek, amelyek a webshopok hibájából, hiányosságaiból fakadnak, így tulajdonképpen kiküszöbölhetőek. Az ilyen okok közül a legáltalánosabb a" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.