A cikk három választ ad meg, amik mindenkiben felvetődtek, akik weboldalt terveztek vagy terveznek. Milyen hosszú legyen egy weboldal? Meddig marad meg a figyelem? Mennyire produktív a figyelem, hol változik meg? A cikket mouse tracking és eyetracking kutatásokkal szemléltetjük.…
A kis- és középvállalkozások a Szervezeti életciklus modell tükrében I. rész - II. rész Ichak Adizes Szervezeti életciklus modelljének keretrendszerében a kis- és középvállalkozások fejlődési problematikája különösen jól megragadható. A cikk első részében áttekintem a…
A magyar netes vállakozások fele nem nyit a külföldi piacok felé, a cégek nem szeretik a pályakezdőket. A magyar internet nagy szereplői robbanások helyett stabil növekedést várnak a következő évektől. Forrás: [origo] techbázis > internet "A magyar internetes…
Egy nemrég közzétett tanulmány arra világított rá, hogy nem feltétlenül hatékonyak azok a reklámok, amelyek habár relevánsak, de túlságosan tolakodóak. Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál Szerző: Genda Csongor A Rotman School of Management kutatói több mint 3…
A Google egy nagyon hasznos ingyenes eszközét mutatjuk most be, ami főként keresőmarketing tevékenységekhez - fizetett keresőhirdetések tervezésénél vagy keresőoptimalizálás előkészítésnél - jelenthet nélkülözhetetlen segítséget. Sok esetben a piaci trendeket is…
A mobiltelefonos internetezés gyors fejlődésével június végére 420 millióra bővült a kínai internet-társadalom derül ki az internet hálózati információs központ (CNNIC) csütörtökön kiadott jelentéséből. Forrás: Prim Hírek "A tavaly decemberi adatokkal…
Magyarországon 2,3 millió fő játszik valamilyen rendszerességgel online játékkal, s közülük egyre többen vannak, akik a sokszereplős online játékokkal (MMOG-kel) tölti szabadidejüket. Forrás: SzEK.org "A már több mint 670 ezer fős hazai MMOG tábor éppúgy játszik…