A magyar netes vállakozások fele nem nyit a külföldi piacok felé, a cégek nem szeretik a pályakezdőket. A magyar internet nagy szereplői robbanások helyett stabil növekedést várnak a következő évektől.
Forrás: [origo] techbázis > internet
"A magyar internetes vállalkozások többsége csak a hazai piacot próbálja kiszolgálni, és a bátrabbak sem szeretnek messzebb merészkedni hazánk közvetlen szomszédainál - derül ki a Vojnits Bálint internetes szakember által írt Online Piaci körképből. A tipikus célpontok a hasonló kultúrával, internetellátottsággal és történelemmel rendelkező Románia, Szerbia és Szlovákia. Nem jellemző, hogy például a nagyságrendekkel több felhasználóval rendelkező angolszász piacra próbálnának betörni a magyar cégek.
Közgazdászok és bölcsészek csinálják az internetet
A hazai internetes vállalatok által foglalkoztatottak egyharmada az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatot ápoló területen van - marketinges, kereskedő vagy ügyfélszolgálati tevékenységet végez - majdnem negyede (24 százaléka) fejlesztői munkakörben dolgozik, 13 százalékuk projektmenedzser, tartalomfejlesztéssel, írással, szerkesztéssel pedig az online világ 17 százaléka foglalkozik.
Felvételkor a cégek rendkívül fontosnak tartják" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.