Meddig van produktív figyelem a weboldaladon?
2010. augusztus 01. írta: vecseilaszlo

Meddig van produktív figyelem a weboldaladon?

A cikk három választ ad meg, amik mindenkiben felvetődtek, akik weboldalt terveztek vagy terveznek. Milyen hosszú legyen egy weboldal? Meddig marad meg a figyelem? Mennyire produktív a figyelem, hol változik meg?  A cikket mouse tracking és eyetracking kutatásokkal szemléltetjük.

Forrás: Eye-tracking.hu - kutatás és tanácsadás
Szerző: Báder Szabolcs


"Amikor egy weboldalt megnyitunk, van egy szándékunk: vásárolni szeretnénk, információt megtalálni, valamilyen információt keresni valakiről vagy valamiről. Ennek hatása alatt eltérően fogunk viselkedni, ahogyan egy korábbi Google tanulmányunkban is látható volt. E hatás és a weboldalnak a témája – kategóriája is befolyásolja az emberek görgetési és lapozási hajlandóságát. Alapvetően, pár tényt lehet általánosságban megállapítani, amit érdemes annak tükrében szemlélni, hogy az oldalra az emberek miért is érkeznek. Nagy segítséget nyújtanak a mouse-tracking megoldások, ennek feltérképezésében, hogy milyen oldal mélységig aktívak a felhasználóink.



Nézzünk pár ilyen megoldást:" ... >>

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr292176051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása