A mindennapi munkánk során meglehetősen sok weboldalt elemzünk keresőoptimalizálási és egyéb szempontok alapján. Gyakran találkozunk azzal a problémával, hogy a weboldal nem azt a célt valósítja meg, amit a honlap tulajdonosa elgondolt. Nehézkes a weboldal kezelése, a szükséges…
Az idei év a piaci konszolidációról fog szólni a bónuszos-kuponos oldalak piacán. Hosszú távon 5-6, vagy maximum 10 közösségi vásárlói website maradhat fenn a jelenlegi mintegy 60 helyett, és ez annak ellenére is igaz, hogy nagyon kis befektetéssel is lehet ilyen…
A gemiusAudience kutatás adatai alapján a CEE régió gyors ütemben növekszik. Mindössze egy év alatt, a 2010-2011 közötti periódusban megközelítőleg 16 millió új internet-felhasználó csatlakozott a térség online populációjához. Az összes vizsgált piac közül a legkisebbekre…
Összesen 381,5 millió európai csatlakozott az internethez 2011 decemberében, átlagosan 27,5 órán keresztül fejenként. Ez mintegy 2 millió fős növekedés novemberhez képest. Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája "A legtöbben továbbra is Oroszországban interneteznek a…
Óriási üzleti lehetőségként értékelte a mobil fizetés kihasználását Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. elnök vezérigazgatója. Forrás: Kisalföld "Óriási üzleti lehetőségként értékelte a mobil fizetés kihasználását Christopher Mattheisen, a Magyar…
A HD marketing Magyarország egyik vezető keresőmarketing ügynöksége keres junior tanácsadót Budapesti munkavégzéssel. Feladatok: Online marketing tanácsadók munkájának a segítése Rendszeres marketing statisztikák, jelentések készítése; Kampányokhoz…
Alig költenek internetes megjelenésre vagy hirdetésre a kisvállalkozások, a felmérések szerint azonban számukra is komoly potenciált rejt a terület. Forrás: SG.hu - Informatika & tudomány "Az elmúlt egy évben több mint 10 ezer kisvállalkozás csatlakozott a…
Online megrendeléskor a vásárlók kevesebb mint egyharmada fizet bankkártyával - derül ki a KutatóCentrum legfrissebb felmérésből, amely szerint egy év alatt 48 százalékról 61 százalékra nőtt a rendszeres netezők körében az online vásárlók aránya. Forrás: Index "A…
Az első közösségi vásárló oldal 2010 nyarán indult Magyarországon, de az üzleti modell 2011-ben tetőzött: az év első felében mintegy 70-re nőtt a piaci szereplők száma. A piaci koncentráció itt is nagyon erős: a forgalom 90%-át a három legnahyobb bónuszos-kuponos cég…
Gondolkodott már azon, miképp növelhetné webáruházának látogatottságát és ezáltal bevételeit is? Úgy, ha minél több piac számára teszi lehetővé a web áruházban történő vásárlást. Ennek egyik eszköze az összes valutát elfogadó online bankkártyás fizetés (link…
Nagy mértékben nőtt a keresőhirdetések átkattintási aránya az USA-ban, amelynek nyomán az egyes klikkelések ára (cost per click, CPC) lecsökkent. Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája "Az amerikai cégek a keresőreklámokra költik a legtöbb pénzt az internetes…
A reklámszabályok is változnak az online szerencsejáték megadóztatásával, emiatt az engedély nélküli cégek ajánlatai egy kalap alá kerülnek a fegyverekkel és a vényre kapható gyógyszerekkel. Forrás: Kreatív.Online "A médiaalkotmány is megváltozik [2012. - a szerk.]…
A túlzásba vitt hirdetés, mint negatív rangsorolási faktor már nem csak feltételezés. A Google új algoritmus frissítése, amely a „Page layout algorithm” nevet viseli, hivatalosan is a találati listát befolyásoló szignállá emelte az oldalak tetején elhelyezett…