Forrás: Index
"A KutatóCentrum évente elkészíti E-Shopping Report című felmérését, amely a legfontosabb demográfiai ismérvekre reprezentatív a legalább hetente internetező 18-64 éves magyar lakosságra nézve.
Az MTI-hez kedden eljuttatott eredmények szerint bár nőtt az online vásárlók száma, a kártyával fizetők aránya 2010-hez képest idén nem változott. A férfiak valamivel gyakrabban fizetnek kártyával: 38 százalékuk szokta online megrendeléskor bankkártyával is rendezni a számlát, míg a nőknek csak 22 százaléka.
Településtípus szerint nagyobb különbségek figyelhetők meg: míg" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.