Forrás: Mediainfo.hu - médiások médiája
"Az amerikai cégek a keresőreklámokra költik a legtöbb pénzt az internetes marketingeszközök közül. Az eMarketer előrejelzése szerint idén a teljes online reklámköltés csaknem fele fog erre elmenni. Friss kutatási adatok szerint pedig ez a befektetés a korábbiaknál kedvezőbb arányban térülhet meg idén, a Google-nál futó hirdetések esetében ugyanis 48 százalékkal, a Yahoo!/Bing-nél pedig 44 százalékkal ugrott meg az átkattintási arány 2011 negyedik negyedében az előző év azonos időszakához viszonyítva. Ennek révén a CPC-értékek is csökkentek.
Ezzel párhuzamosan az is igaz, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.